اعدام ۳۷۵ امام جماعت سنی

جنایت های نیروهای “داعش” به علما، ائمه جماعت و سخنرانان محدود نمی شود بلکه آنان تاکنون هزاران شهروند بی گناه از جمله زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان را به قتل رسانده اند.

به نقل از شیعه آنلاین،‌ جدید ترین گزارش منتشر شده در مورد فعالیت های تروریستی انجام شده توسط گروهک تروریستی “دولت اسلامی عراق و شام” موسوم به “داعش” حاکی از آن است که این گروهک از زمان ورود خود به عراق تاکنون ۳۷۵ امام جماعت و سخنران سنی مذهب را اعدام کرده و به قتل رسانده است.

نکته جالب اینجاست که این گزارش توسط فعالان حقوق بشر در استان سنی نشین “الأنبار” در غرب عراق تهیه و تنظیم شده و آنان فاش کرده اند که از مجموع این ۳۷۵ نفر اعدام شده، دست کم ۱۰۰ نفر از استان الأنبار بوده اند.

بر اساس این گزارش، سرشناس ترین چهره های اعدام شده توسط “داعش”، “خالد سلیمان” رئیس سابق دیوان وقف سنی الأنبار، “عمر العانی” مفتی الأنبار و “شیخ حمزه العیساوی” رئیس «رابطه علمای فلوجه» بوده اند.

در پایان این گزارش مفصل آمده: جنایت های نیروهای “داعش” به علما، ائمه جماعت و سخنرانان محدود نمی شود بلکه آنان تاکنون هزاران شهروند بی گناه از جمله زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان را به قتل رسانده اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 16