هشدار معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبری؛ شیادانی به نام دین بساط پهن کرده‌اند

  معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت:متاسفانه شیادانی به نام دین، مذهب، مقدسات و ائمه(ع) بساطی درست کرده‌اند و مردم را به ورطه های شیطانی می برند.به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، پنجشنبه ۲۲ اسفند در مراسم اختتامیه هشتمین «جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران»که  در مجتمع نرجس خاتون قم برگزارشد با اشاره به حساسیت مسائل مرتبط با ائمه اطهار(ع) به ویژه ارتباط با امام زمان(عج) اظهارداشت: هر کسی توان رسیدن به حقایق در مورد ائمه(ع) را ندارد و به خاطر همین نباید همه چیز را نقل کرد.

وی افزود: برخی افراد ممکن است  ادعا کنند با اجنه و شیاطین ارتباط داشته و دارند و غیب‌گویی نمایند نباید فریب آنها را بخوریم و بگوییم با اولیاء الهی ارتباط دارند؛ متاسفانه شیادانی به نام دین، مذهب، مقدسات و ائمه(ع) بساطی درست کرده‌اند و مردم را به ورطه های شیطانی می برند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: یکی از برکات و افتخارات نظام اسلامی حضور بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقی و پژوهشی و علوم حوزوی است؛ قبل از انقلاب افراد بسیار معدودی از بانوان، علوم دینی را فرامی‌گرفتند و فعالیتشان محدود بود، ولی خوشبختانه امروز به برکت نظام اسلامی، هزاران نفر از بانوان متعهد، باانگیزه و بااستعداد در تحقیق و تحصیل و دانش‌ اندوزی علوم حوزه مشغول هستند.

وی عنوان کرد:  نگاه اسلام به زن، برخلاف  نظام های طاغوتی است؛ به تعبیر مقام معظم رهبری باید در مورد حقوق زن از دنیای غرب پرسشگر باشیم؛ نه اینکه پاسخگوی آنها باشیم. آنها را به  محکمه بکشانیم، زیرا جفای بزرگی در حق بخش عظیمی از جامعه انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی اظهارکرد: قرآنی شدن مهمترین هنرماست و هر جامعه ای که قرآنی شد، محفوظ خواهد ماند؛ راه پاسداری از قرآن نیز قرآنی ماندن و به قرآنی بودن است.

وی گفت: بندگی و عبودیت است که انسان را به مراتب عالی رسانده و آماده صعود به قله های سعادت می کند؛ در  این زمینه باید قلب و سینه خود را از کینه ها و گناه ها پاک کرد تا شرایط طی این مسیر فراهم شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 14