پس از ۲ سال تحمل جراحت شدید؛ روحانی آمر به معروف به درجه شهادت رسید

شهید حجت الاسلام علی خلیلی
  حجت الاسلام علی خلیلی پس از دو سال درد و رنج ناشی از ضربات اشرار امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.حجت الاسلام فرزاد فروزش از دوستان حجت الاسلام علی خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از شهادت حجت الاسلام علی خلیلی، جانباز آمر به معروف و ناهی از منکر خبر داد.

 وی با بیان این که حجت الاسلام خلیلی پس از دو سال تحمل درد و بیماری ناشی از ضربات اشرار در هنگام امر به معروف، غروب امروز سوم فروردین در بیمارستان بعثت تهران به دیار باقی شتافت.

 حجت الاسلام فروزش با اشاره به روحیات اخلاقی شهید خلیلی در دوران مجروحیت، گفت: علی خلیلی تکلیف خود را مشخص کرده بود و پای اقدامی که انجام داده بود ایستادگی کرد؛ از این رو سعی می کرد از دردهایش برای کسی نگوید.

 وی با بیان این که آخرین باری که او را دیده ام آرامش در وجود این شهید عزیز مشهود بود، ابراز داشت: خلیلی عزیز تقلایی برای کمک و یاری نکرد و در مسیر جانبازی خود و شفای بیماری خواسته ای نداشت، تا این که به آرزوی خود دست یافت، آرزوی شهادت.

گفتنی است، شهید خلیلی ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۰ در هنگام بازگشت از هیأت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 اتاق فکر تبلیغ  شهادت این روحانی مجاهد را به رهبر انقلاب، خانواده خلیلی و مردم شهید پرور تسلیت عرض می‌کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 6