تحول مطالبه جدی رهبر انقلاب از حوزه علمیه است

 ne_l_140090 رییس شورای سیاست گذاری جامعه الزهرا گفت: امروز انتظار رهبری از حوزه علمیه قم تحول است و ایشان در سفر اخیر خود به قم فرمودند که اگر در این زمان تحول ایجاد نکنید حذف می‌شوید.

 آیت‌الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاست گذاری جامعه الزهرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: زهرا(س) نوری از انوار الهی است که به صورت بشر در آمده و می‌تواند الگویی برای مردان و زنان عالم در طول تاریخ باشد.

وی این جلسه را تودیع یک سرباز متدین، فعال و پر تلاش اسلام و حوزه ذکر و ابراز کرد: حجت‌الاسلام طباطبایی در طول سه دهه با صداقت، پاکی و تلاش خود توانسته این مجموعه را از اوائل انقلاب به خوبی اداره کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که هیأت مؤسس این مجموعه شخیصیت‌های علمی ‌بزرگی همچون حضرات آیات فاضل لنکرانی، مشکینی و موسوی اردبیلی بودند، اظهار کرد: به فرموده رهبری هیأت امنای این مرکز علمی تعیین شد و امروز فارغ التحصیلان این مرکز علمی منشأ خیرات و برکات فراوانی هستند.

رییس شورای سیاست گذاری جامعه الزهرا ادامه داد: یکی از فازغ التحصیلان جامعه الزهرا در هندوستان مرکزی با همین نام تأسیس کرده و این مدرسه با حضور ۶۰ طلبه جلسات پر جمعیتی را برگزار می‌کنند که منشأ برکات فراوانی است و این موفقیت‌های به خاطر حضور حجت‌الاسالام طباطبایی است.

آیت‌الله مقتدایی با تأکید بر این که انتظار امام خمینی(ره) از حوزه‌ها علمیه فراوان بود، افزود: امروز نیز انتظار رهبری از حوزه علمیه قم تحول است؛ ایشان در سفر اخیر خود به قم می‌فرمودند که اگر در این زمان تحول ایجاد نکنید حذف می‌شوید از این رو هم طراز با توسعه باید تحول ایجاد کنیم.

وی با بیان این‌که شورای سیاست گذاری مستقل برای حوزه علمیه خوهران تأسیس شده است، گفت: رهبری عنایت ویژه‌ای به جامعه الزهرا دارند از این رو هیأت امنای فاضل و باتجربه‌ای برای این مرکز انتخاب شد و این هیأت مدیره فردی با تجربه و توانا را به مدیریت جامعه الزهرا انتخاب کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: رهبری از تشکیل هیأت امنای جدید و تعیین مدیر این مرکز خوشحال شدند و این مسأله را تأیید کردند.

آیت‌الله مقتدایی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم منویات رهبری را که رشد، تعالی و گسترش جامعه الزهرا در کنار حوزه‌های علمیه خواهران است را محقق کنیم و با حفظ جایگاه جامعه الزهرا سیاست گذاری‌های مدارس علمیه خواهران به صورت مطلوب انجام گیرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 4 =