آیا حزب الله می تواند آل سعود را نابود کند؟

 

عربستان سعودی مراقب خود باشد، به این خیال نباشد که با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل بتواند هر غلطی که بخواهد بکند.دستانی همچون دستان حزب الله در منطقه است ولی این دستان باکفایت، هم اکنون با درایت عمل می کند.

به گزارش ادیان نیوز، عصر روز سه شنبه، مقاله ای در اغلب پایگاه های خبری جهان عرب با عنوان «آیا حزب الله می تواند آل سعود را نابود کند؟» نشر شد.

th

در این مقاله آمده است که با توجه به جریانات اخیر در منطقه و فروکش کردن بهار عربی، آل سعود با استفاده از گروه های تکفیری، باعث فتنه انگیزی مذهبی بین مسلمانان شده است.

برای همه این نکته ملموس بود که مسلمانان شیعه و سران آنها مردم را به آرامی دعوت می کردند، رهبر جمهوری اسلامی ایران با اقداماتی بی نظیر، طوری این فتنه را سرکوب می کرد که آل سعود انگشت به دهن می ماند.

به طور کل، هم اکنون آل سعود نماد وهابیت است، و حزب الله نماد شیعه و خط مقاومت؛ حال این سوال مطرح می شود که آیا حزب الله قادراست آل سعود را نابود کند؟

با توجه به گزارش های اخیر از رژیم صهیونیستی، در رابطه با روند پیشرفت حزب الله، مشخص شد که حزب الله قادر است حتی اسرائیل را نابود کند.
رسانه های یهودی این خبر را به شکل رسمی اذعان نکرده اند، ولی اسرائیل از قدرت حزب الله خبر دارد.

در این مقاله آمده است : باتوجه به پیشرفت های گسترده ی حزب الله، چه از لحاظ قدرت دفاعی، تسلیحاتی و نیروهای منسجم، حزب الله قادر به براندازی نظام آل سعود است.

در پایان این مقاله آمده است : عربستان سعودی مراقب خود باشد، و به این خیال نباشد که با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل بتواند هر غلطی که بخواهد بکند. دستانی همچون دستان حزب الله در منطقه است ولی این دستان باکفایت، هم اکنون با درایت عمل می کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 5