فضای حاکم بر لابی برخی از هتل‌های مشهد نامطلوب است

خبرگزاری فارس: فضای حاکم بر لابی برخی از هتل‌های مشهد نامطلوب است

امام جمعه مشهد در مشهد هتل‌هایی ساخته شده که لابی و وسایل ایاب و ذهاب نامطلوبی دارند که باعث نارضایتی هر مسلمان می‌شود، گفت: گاهی اوقات تذکر لسانی اکتفا نمی‌کند و باید اعمال اقتدار شود.آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: طی سال‌های اخیر توسعه منکرات و کمرنگ شدن ارزش‌های دینی و شرعی در شهر مشهد مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه باید فضای دانشگاه‌ها را در مشهد اصلاح کرد، ادامه داد: اختلاط دختر و پسر مشکلات زیادی را در دانشگاه‌ها به وجود آورده است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه انتظامات و حراست دانشگاه‌ها باید بیشتر فعال بوده و از جوسازی‌های موجود هراسی نداشته باشند، تأکید کرد: هر طور که شده باید جلوی جولان منکرات را در دانشگاه‌ها بگیریم.

وی با بیان اینکه اخیراً در مشهد هتل‌هایی ساخته شده که لابی و وسایل ایاب و ذهاب نامطلوبی دارند که باعث نارضایتی هر مسلمان می‌شود، ادامه داد: گاهی اوقات تذکر لسانی اکتفا نمی‌کند و باید اعمال اقتدار شود.

علم‌الهدی با اشاره به منطقه ثامن و ضرورت اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در این منطقه افزود: باید تذکر لسانی و برخورد قاطع با جرائم و تخلفات در منطقه ثامن مشهد همچون سال‌های گذشته ادامه پیدا کند چرا که بعضاً در مشهد مسائل و افتضاحاتی پیش می‌آید که حتی در کشور یک نمونه از آن نیز دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بیلبوردهای اطراف حرم را باید با شعار‌های امر به معروف و نهی از منکر مزین کنیم، گفت: همچنین ۲ بیلبوردی که تحت مالکیت ستاد امر به معروف است را نیز باید به استانداری اجاره دهیم تا هزینه‌های این ستاد نیز از این طریق تأمین شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 8 =