مدیریت جهادی، ارائه بیشترین بازدهی با حداقل امکانات

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجاس شورای اسلامی، عضو اتاق فکر تبلیغ

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجاس شورای اسلامی، عضو اتاق فکر تبلیغ

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت جهادی به معنای آن است که مدیران سازمان‌ها و نهادها با حداقل امکانات در اختیار، بیشترین بازده را به ارمغان آورند.

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مصادیق مدیریت جهادی در شهرداری مشهد، نحوه صحیح اجرای امور با به کارگیری نیروی انسانی کارآمد است و باید از این نیروها بیشترین استفاده و بهره‌وری برای شهر صورت گیرد.

وی ادامه داد: بهره‌وری نیروی کار در کشور ما بسیار پایین است و گاهی مدیریت قوی و موثری وجود ندارد؛ از سوی دیگر ممکن است مدیران زحمت زیادی بکشند و تلاش بسیار کنند اما خروجی این فعالیت‌ها چندان امیدوار کننده نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری خواستار اجرای مدیریت جهادی در مدیریت‌های فعلی شدند و بر خروجی حاصل از آن تاکید دارند.

بحرینی با اشاره به اجرای موفق مدیریت جهادی در سال‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سال‌های جنگ و دفاع مقدس امکانات بسیار کمی در اختیار مدیران بود و آن‌ها در فرصت‌های کم و کوتاه و با امکانات محدود، بیشترین نتیجه و بازدهی را داشتند.

وی بیان کرد: در حال حاضر امکانات خوبی چه به لحاظ درآمدی و چه به لحاظ نیروی انسانی تحت اختیار مدیران وجود دارد، اما با وجود همه این موارد بهره‌وری کاهش یافته و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود به لحاظ کمیت و کیفیت با این حجم امکانات همخوانی ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مدیریت شهری مشهد و همه مدیران باید بکوشند و کمبود امکانات را بهانه عدم انجام کار قرار ندهند؛ چه اینکه در ۸ سال دفاع مقدس نیز با فقر مطلق امکانات و کمبود رزمندگان به دلیل اجرای مدیریت جهادی، معجزه‌های بزرگی صورت گرفت.

بحرینی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مشهد نیز می‌تواند با نظارت جهادی موضوع مدیریت جهادی را تحقق بخشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 11