شیخ وهابی؛ نتانیاهو شیعه است!/راه اندازی بخشی برای تخریب وجهه مذهب تشیع/ اربعین امسال را با سال ۶۱ هجری برابر می کنیم

حسن المالکی در سخنانی عجیب و غیرمنتظره اظهار داشت که برای آزادی فلسطین اشغالی بگویید “نتانیاهو شیعه است”(!).

به گزارش ادیان نیوز، شیخ سرشناس وهابی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: اگر خواستید برای آزادی فلسطین بجنگید٬ بگویید که اسرائیل کشور شیعیان رافضی است(!).

mepanorama231500-314x187

«حسن فرحان المالکی» در ادامه مزخرفاتش گریزی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی زد و اظهار داشت: بگوببد نتانیاهو هم شیعه شده و درس اصول کافی را خوانده است(!).

6

گفتنی است این شیخ وهابی از افرادی است که بارها خصومت خود را با مذهب تشیع نشان داده است. وی پس از نبش قبر «حجر بن عدی» صحابی پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع)٬ این اقدام را ستود و کاری بجا خواند(!).

منبع: ابنا

 

راه اندازی بخشی برای تخریب وجهه مذهب تشیع

 

أبوبکر و عمر و عثمان بر مسلمانان خلافت می کردند اما هر فردی که خلافت آنان را قبول ندارد، می تواند مخالفت و اعتراض خود را به طور دمکراتیک اعلام کند.

به گزارشادیان نیوز، شاهزاده “ترکی بن بندر بن محمد آل سعود” از شاهزادگان آل سعود است که سال های سال است به دلیل مخالفت با رژیم آل سعود، در پاریس پایتخت فرانسه زندگی می کند.

شاهزاده سعودی

او هر چند ماه یک بار در گفتگویی با یکی از رسانه های جهان، گوشه ای از رسوایی های آل سعود را فاش و برملا می کند.

وی در جدید ترین گفتگوی خود از راه اندازی بخشی در سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی به نام بخش “روافض” یعنی “رافضی ها” خبر داد.

شاهزاده “ترکی بن بندر بن محمد آل سعود” هدف از راه اندازی و ایجاد این بخش را تخریب وجهه شیعیان و مذهب تشیع عنوان کرد.

او در این باره گفت:‌ بودجه ای که برای این بخش اختصاص یافته، اندازه بودجه تونس، اردن و یمن است. یکی از اصلی ترین برنامه های این بخش، دادن کمک های مالی به برخی افراد شیعی که خود را عالم دین می دانند است تا بتوانند از آنان برای تخریب وجهه مذهب تشیع استفاده کنند.

این شاهزاده مخالف آل سعود در ادامه افزود: از دیگر برنامه های اصلی این بخش،‌ توزیع کتابچه و جزوه های ضد شیعی در أیام حج میان حجاج کشورهای مختلف جهان است.

وی همچنین گفت: به اعتقاد بنده دیدگاه و نظرات وهابیون در مورد شیعیان و مذهب تشیع، کاملا باطل است. بنده اطلاع دارم که شیعیان با هدف نزدیک شدن به خداوند به زیارت ضریح [امام] حسین [علیه السلام] می روند اما سلفی ها با انگیزه نزدیک شدن به خدا، شیعیان را به قتل می رسانند در حالی که با این کار، آنان به شیطان نزدیک تر می شوند.

شاهزاده “ترکی بن بندر بن محمد آل سعود” در ادامه به برخی از جنایت های سلفیون اشاره کرد و گفت: متأسفانه آنان به راحتی انسان ها را به قتل می رسانند در حالی که دین مبین اسلام به شدت مخالف این کار است و آن را حرام می داند. بنده در گذشته فکر می کردم که آل سعود، شیعیان را بدلیل مخالفت با خلافت أبوبکر و عمر و عثمان، تکفیر می کنند اما اکنون متوجه شدم که هر کسی که مخالف آل سعود باشد، تکفیر خواهد شد.

وی افزود: أبوبکر و عمر و عثمان بر مسلمانان خلافت می کردند اما هر فردی که خلافت آنان را قبول ندارد، می تواند مخالفت و اعتراض خود را به طور دمکراتیک اعلام کند.

این شاهزاده سعودی همچنین فاش کرد که در آینده ای نزدیک گذرنامه و تابعیت فرانسوی خود را دریافت خواهد کرد تا بتواند در انتخابات های فرانسه شرکت کند. به اعتقاد او حکام عربستان انسان هایی هستند که ۲۴ ساعته بجز لحظاتی که نماز می خوانند، دام الخمر هستند از همین رو به راحتی ثروت های ملت عربستان را به تاراج می برند و آن را در برگزاری جشن های غیر اخلاقی خود هزینه می کنند.

گفتنی است این شاهزاده سعودی چندی پیش به دلیل اظهارات شدید اللحنش علیه حکام آل سعود، از سوی مفتی های سلفی تکفیر شده بود.
منبع: شیعه آنلاین

 

اربعین امسال را با سال ۶۱ هجری برابر می کنیم

 

«زیارت حسین» در اربعین، به نماد اتحاد شیعیان معروف شده است، و ما باید به این اتحاد و همدلی ضربه ای اساسی وارد کنیم.

به گزارش ادیان نیوز، اخبار رسیده از گروه های تکفیری مستقر در عراق، حاکی از آن است که گروه های تکفیری از هم اکنون تهدیدات تروریستی خود را بر علیه زائران حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) آغازشروع کرده اند.

«ابوبکر البغدادی» سرکرده ی گروه های تکفیری عراق«ابوبکر البغدادی» سرکرده ی گروه های تکفیری عراق، همه ی زائران اربعین را تهدید به قتل کرد، وی در یک فایل صوتی که منتشر شده گفت : «چند سالی است که حضور شیعیان در اربعین رشد کرده، ما امسال با تمام قوا وارد عمل خواهیم شد و در اربعین امسال، همانند عاشورای ۶۱ هجری، تمامی شیعیان را به خاک و خون می کشانیم.»

وی در ادامه گفت : «زیارت حسین (حضرت سیدالشهداء علیه السلام) در اربعین، به نماد اتحاد شیعیان معروف شده است، و ما باید به این اتحاد و همدلی ضربه ای اساسی وارد کنیم.»

در پایان لازم به ذکر است که محبین اهل بیت (علیهم السلام) همه ساله با حضور میلیونی خود، در زیارت اربعین، اوج اقتدار تشیع را به جهانیان نشان می دهند، و آمار ها حاکی از آن است که در زیارت اربعین گذشته، بیش از بیست میلیون زائر در کربلای معلی حضور داشتند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 5 =