داعش را با شمشیر «علی» از روی زمین محو می‎کنیم

گروه تروریستی داعش

یکی از سرکردگان گروه تروریستی «جبهه النصره» طی سخنانی با توصیف گروه «داعش»‌ به «خوارج» عصر، تاکید کرد که این خوارج را با شمشیر «علی(ع)» از روی زمین محو خواهیم کرد.

«ابو ماریا القحطانی»، یکی از سرکردگان بارز «جبهه النصره»، شاخه رسمی گروه تروریستی القاعده در سوریه در اظهاراتی عجیب و اعترافاتی غافلگیر کننده، حملات شدید و تندی به گروه تروریستی «داعش» کرد و این گروه و عناصرش را به «خوارج» عصر و زمان توصیف کرد.

«ابو ماریا القحطانی» که سرکرده شرعی جبهه النصره و فرمانده جبهه شرقی آن به شمار می‌آید، در ادامه اظهارات عجیب خود گفت: باید آنها (داعش) را از روی زمین محو کنیم و هم اکنون ما موظف هستیم تا راه جهاد را در سرزمین شام با ریشه کن کردن این بیماری خبیث و پاکسازی بلاد شام از آن ادامه دهیم.

این سرکرده برجسته گروه تروریستی تکفیری النصره ادامه داد: ما (جبهه النصره) پس از بررسی و پژوهش در شرع خدا دریافتیم که تنها درمان برای از بین بردن این گروه «شمشیر علی(ع)» که آن را به دستور پیامبر (ص) علیه خوارج عصر و دوره خود از نیام کشید.

ابو ماریا القحطانی، وهابی تکفیری سعودی تبار که اینگونه به حقانیت «امیر مومنان علی ابن ابی طالب» (ع) و شمشیرش اعتراف می‌کند، در سخنان خود از تمام گروه‌های مسلح فعال در سوریه خواست پیش از مبارزه با ارتش و نظام سوریه به مبارزه با داعش بپردازند، چون این گروه که همچون «خنجری زهر آلود» است، تا سقوط نکند، نمی‌توان به سقوط نظام سوریه امید داشت و امکان آن فراهم نخواهد شد.

شاید بتوان گفت که این اولین واکنش جبهه النصره به اقدام گروه تروریستی داعش در انتشار تصویر «ابو محمد الجولانی»، سرکرده «جبهه النصره» باشد.

داعش روز پنج‌شنبه اقدام به انتشار تصویری از «ابو محمد الجولانی»، سرکرده «جبهه النصره» در کنار راننده‌اش «ابو اسماء السوری» کرده بود.

این اقدام داعش به این معناست که این گروه «ابو محمد الجولانی» را به برگه سوخته‌ای مبدل می‌کند که باید بر آن غلبه کرد و از این پس در تیررس دشمنانش چه در میان مخالفانش و چه در میان ارتش سوریه قرار دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 9 =