شهردار مشهد:مشهد نیاز به هزار مسجد برای بدل به مرکز ام‌القرای اسلامی دارد

شهردار مشهد گفت: بر اساس برآوردی که صورت گرفته برای ارائه خدمات فرهنگی مطلوب در شهر مشهد نیاز به هزار مسجد داریم تا مشهد مرکز ام‌القرای اسلامی شود.

خبرگزاری فارس: مشهد نیاز به هزار مسجد برای بدل به مرکز ام‌القرای اسلامی دارد
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدصولت مرتضوی در مراسم کلنگ‌زنی احداث سه مسجد در شهر مشهد اظهار داشت: غرب و همپیمانان آن طی دو دهه اخیر کلیدواژه‌هایی چون دهکده جهانی را مطرح کردند.

وی بیان داشت: بحث نیل تا فرات نیز توسط رژیم صهیونیستی و همچنین جنگ تمدن‌ها توسط تئوریسین‌های غربی مطرح شده و دولت آمریکا نیز بعد از حادثه ساختگی یازده سپتامبر به دو کشور اسلامی حمله کردند و بن‌لادن‌های ساختگی را نیز که توسط سرویس جاسوسی استکبار جهانی شکل گرفته بودند را برای نشان‌دادن چهره‌ای زشت از اسلام معرفی کردند.

مرتضوی با بیان اینکه استکبار جهانی دو شیوه جنگ سخت و نرم را در نظر گرفته، افزود: آمریکا در جنگ سخت فقط در اتاق فرمان نشسته و گاهی از امکانات ناتو استفاده می‌کند و نیروی پیاده نظام آن نیروهای تکفیری هستند.

مرتضوی ادامه داد: دشمن از سوی دیگر کار خود را در جنگ نرم علیه فرهنگ اسلامی آغاز کرده و در سینما و بازی‌های رایانه‌ای هزینه‌های هنگفتی علیه اعتقادات اسلامی در نظر گرفته‌اند البته مقام معظم رهبری مسائل و توطئه استکبار جهانی را شناسایی و برای آن نسخه‌ای الهی می‌پیچند.

شهردار مشهد تصریح کرد: آنچه که می‌تواند نظام اسلامی را در خصوص این مسائل بیمه کند و انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند فرهنگ آموخته از مسجد است و ما باید به دو رکن اساسی آموزش روحانیون فاضل و ساخت مسجد توجه کنیم.

وی با بیان اینکه مسجد تبدیل به سنگر گفتمان انقلاب اسلامی شده است، اضافه کرد: بر اساس برآوردی که صورت گرفته برای ارائه خدمات فرهنگی مطلوب در شهر مشهد نیاز به هزار مسجد داریم تا مشهد مرکز ام‌القرای اسلامی شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 13