آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیلات ویژه‌ای در اختیار همسران جانبازان قرار گیرد

امام جمعه مشهد گفت:‌ باید تسهیلات ویژه‌ای در اختیار همسران جانبازان قرار گیرد.
خبرگزاری فارس: تسهیلات ویژه‌ای در اختیار همسران جانبازان قرار گیرد
 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در بازدید از دو جانباز و خانواده آنها در جمع مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: قطعا جانبازان در آخرت با قمر بنی‌هاشم محشور خواهند شد، آنها ولی‌نعمت کشور ما هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر جانبازان و شهدا از کشور دفاع نمی‌کردند، در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در کشور وجود نداشت، افزود: ارزش شما و ایثارگریتان در دفاع از کشور موجب شده تا اسلام حفظ شود.

وی تصریح کرد: جانبازان، شهدای زنده کشور هستند و هر روز شهادت را تجربه می‌کنند.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه نماینده مقام معظم رهبری برای رساندن سلام و تشکر ایشان به جانبازان پایتخت معنوی کشور است، ادامه داد: خوشا به حال جانبازان که در نامه عمل خود یک شهادت را دارند و در آن دنیا روسفید هستند.

علم‌الهدی با بیان اینکه جانبازان دو گروه مغزی عصبی و شیمیایی با بالا رفتن سن مشکلات بیشتری پیدا می‌کنند، متذکر شد:‌ با توجه به کاهش توان همسران این جانبازان پس از ۳۰ سال پرستاری، باید تسهیلات ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات مدیرکل فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: مشکلات جانبازان مشهد در چند سال اخیر کاهش چشمگیری داشته است که جای بسی امیدواری است.

علم‌الهدی گفت: همسران جانبازان نیز مانند آنها سهم دارند و در این امر ثواب می‌کنند و قطعا در آخرت مانند جانبازان با قمر بنی‌هاشم محشور خواهند شد، زیرا مرتبه آنها از جانبازان پائین‌تر نیست.

امام جمعه مشهد با جعفر مهمان‌نواز (جانباز ۹۰ درصد از ناحیه صورت، چشم‌ها و گوش‌ها در سال ۶۱، عملیات چرخه نور) و احمد خدادادی (جانباز بیش از ۷۰ درصد از ناحیه شش‌ها و عدم تکلم در عملیات کربلای ۸ شلمچه) دیدار کردند.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    1 + 1 =