از ظرفیت حوزه برای پیشبرد امور اقتصادی استفاده کنید

نماینده آیت الله العظمی سیستانی با تاکید بر این که حوزه های علمیه، غنی از علوم و معارف در زمینه های مختلف هستند، تصریح کرد: از این ظرفیت تاکنون به خوبی بهره برداری نشده است و باید زمینه تعامل و همکاری را فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار با رئیس بانک مرکزی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در امور اقتصادی، اظهار داشت: امروز در حوزه های علمیه طلاب و فضلای مستعدی در زمینه های مختلف آمادگی همکاری با نهادها را دارند و باید از این نیروهای متخصص برای رفع مشکلات و پیشرفت در امور استفاده شود.

وی با تاکید بر این که حوزه های علمیه، غنی از علوم و معارف در زمینه های مختلف هستند، تصریح کرد: از این ظرفیت تاکنون به خوبی بهره برداری نشده است و باید زمینه تعامل و همکاری را فراهم کرد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به این که هنگامی که به مسئولیتی نائل می شویم باید از تمام ظرفیت ها و استعداد ها در راستای پیشبرد امور استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: همیشه باید یکی از مهم ترین اولویت های کاری خود را تعامل و همکاری با یکدگیر قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در ادامه با اشاره به این که سیستم مسنجمی برای استفاده از ظرفیت ها و استعدادها در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: غربی ها استعداد زیادی ندارند، اما از سیستم منسجمی برخوردار هستند.

وی افزود: باید در کشور به سمت استفاده از استعدادها و انسجام سیستمی آن ها پیش برویم تا به پیشرفت بیشتری برسیم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در پایان پول ملی را آبروی کشور توصیف کرد و گفت: در کشور شاهد کثیف و زننده بودن پول ها هستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 9