مردم برای مبارزه با بدحجابی قیام کنند/با‌ مدیریت نشدن شبکه‌های اجتماعی مخالفم

امام جمعه مشهد گفت: باید خود مردم قیام کنند و جلوی بی‌حجابی را بگیرند چرا که این موضوع برعهده نیروی انتظامی و دولت نیست.

خبرگزاری فارس: مردم برای مبارزه با بدحجابی قیام کنند/با‌ مدیریت نشدن شبکه‌های اجتماعی مخالفم

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی فرمودند: امروز رقیب استکبار جهانی بر روی کره زمین قدرت‌های نظامی و سیاسی نیستند چرا که استکبار جهانی خودش را بر همه قدرت‌ها پیروز می‌داند.

وی با بیان اینکه جهانی شدن امام زمان (عج) رقیب استکبار جهانی است، افزود: امروزه رفتار آمریکا و دنیای استکبار با اروپا می‌بینیم به گونه‌ای است که با یک زن فاحشه برخورد می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جریانی که امروز در مقابل آمریکا که مدعی سلطه‌پذیری است قرار دارد جریانی است که دکترین آسمانی دارد و اگر بشر آمادگی پیدا کند با یک معارف الهی می‌آید.

وی افزود: در دهه آخر قرن ۲۰ و در دانشگاه فرانسه همایشی برپا شد که در آن رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که قرن ۲۱ قرن زور و پول نیست بلکه قرن ۲۱، قرن فرهنگ و ایدئولوژی است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش عشق و محبت به امام زمان (عج) افزود: امروز دیگر در مراسمات و جشن‌های نیمه شعبان نه تنها شیعیان بلکه غیر شیعه‌ها نیز شرکت می‌کنند و حضور فعال دارند چرا که امام زمان (عج) دل همه انسان‌ها را به سوی خود جلب کرده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به سخنان فوکو یاما نظریه‌پرداز صهیونیستی خاطرنشان کرد: او در نظریه خود می‌گوید که شیعه یک پرنده است که دو بال دارد که یکی قرمز یا عاشورا و دیگر سبز یا ظهور ولی‌عصر (عج) است.

وی افزود: این نظریه‌پرداز در نظریه خود تأکید می‌کند که هیچ صیادی نمی‌تواند مانع از ادامه حرکت این پرنده شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اگر بنا باشد دل جوان به سمت شهوات و فحشا برود قطعاً این دل دیگر به سمت حضرت مهدی (عج) نخواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه بنده به هیچ عنوان مخالف شبکه‌های اجتماعی نیستم افزود: مخالف بودن بنده با شبکه‌های اجتماعی به این معناست که من با صنعت و تولید مخالف باشم که این یک موضوع نادرست است.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: بنده با بی‌مرز بودن و مدیریت نشدن شبکه‌های اجتماعی مخالف هستم چرا که دشمنان این ابزار را استخدام کرده‌اند تا با دین مقابله کنند.

وی با تأکید براینکه این مسئله به هیچ عنوان یک موضوع سیاسی نیست، اظهار داشت: با یک سلسله برچسب‌ها و اهانت‌ها مشکلات حل نمی‌شود بلکه باید خود مردم قیام کنند و جلوی بی‌حجابی را بگیرند چرا که این موضوع برعهده نیروی انتظامی و دولت نیست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 9 =