دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال حرام است / مفتی سعودی؛ باید برای افزایش اهل سنت دختر به ایران اعزام کنیم/ لواط در سوریه حلال شد!/فتوای مفتی عربستانی درباره چت آنلاین/آزادی رابطه جنسی پیش از ازدواج به منظور تحکیم دوستی و تشکیل خانواده

العریفی: اگر دختر و پسری همدیگر را دوست داشته باشند می توانند با همدیگر رابطه ی جنسی داشته باشند، چرا که شاید این رابطه ی جنسی باعث شود که این دونفر به همدیگر علاقه پیدا کنند، و با توجه به این علاقه کانون خانواده تشکیل شود.

محمد العریفی یکی از شیوخ وهابیت و سلفیت به حساب می آید. وی در آخرین سخنان سخیف خود ، برای جلوگیری از کاهش ازدواج و تولید مثل گفت : اگر دختر و پسری همدیگر را دوست داشته باشند می توانند با همدیگر رابطه ی جنسی داشته باشند، چرا که شاید این رابطه ی جنسی باعث شود که این دونفر به همدیگر علاقه پیدا کنند، و با توجه به این علاقه کانون خانواده تشکیل شود.

03c51a61-204b-4475-9eaa-84dc7ef8e9ab

وی در ادامه گفت : با این کار می توان نسل جامعه ی مسلمان را در کشورها زیاد کرد، وی گفت اگر علمای مسلمان در دادن فتوا انعطاف داشته باشند دیگر به هیچ وجه نگران جمعیت مسلمانان نخواهیم بود!

گفتنی است العریفی چند ماه پیش با صدور فتوایی به نام “جهاد نکاح” از دختران و زنان بیوه و حتی شوهردار خواست تا برای تأمین و اشباع تمایلات شهوانی جنگجویان مسلح به سوریه بروند و خود را در اختیار آنان قرار دهند.

 

فتوای مفتی عربستانی درباره چت آنلاین

 

یک مفتی بلندپایه عربستانی چت آنلاین بین زن و مرد را حرام اعلام کرد.

به گزارش ادیان نیوز، روزنامه عربستانی الاقتصادیه در گزارشی عنوان کرد که شیخ عبدالله المطلق گفته است چت کردن زن و مرد در رسانه‌های اجتماعی مصداق “خلوت” را دارد که به موقعیتی گفته می‌شود که زن و مرد نامحرم در یک مکان با هم تنها هستند.

index

وی که در یک شبکه رادیویی محلی سخن می‌گفت، افزود: وقتی یک زن با یک مرد نامحرم سخن می‌گوید شیطان حضور پیدا می‌کند و به همین دلیل آن زن نباید با آن مرد حرف بزند، حتی اگر این مکالمه با هدف راهنمایی و دریافت توصیه باشد.

این سخنان در اینترنت به ویژه شبکه‌های اجتماعی عربستان واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است و در حالیکه برخی ازاین اظهارات دفاع کرده‌اند برخی دیگر نیز آن را به شدت محکوم می‌کنند.

 

دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال حرام است !

“یاسر برهامی” مبلغ مصری با صدور فتوایی در خصوص تحریم دیدن مسابقات جام جهانی فوتبال، دوباره در این کشور جنجال به پا کرد.

به تازگی فیلمی از این مبلغ سلفی منتشر شده که در آن می گوید: “فوتبال موجب انحراف انسان از تفکر و انجام وظیفه می شود، و کارهای حرامی مانند تعصب، کشف عورت و دوستی کفار و منافقین در آن وجود دارد.”
برهامی گفته است که دیدن مسابقه فوتبال یک بدبختی است.

IMG13304900

این فتوا چند روز بعد از فتوای عجیب قبلی او است که گفته بود “در صورتی که تهدید جانی متوجه مرد باشد جایز است اجازه دهد که به همسرش تجاوز شود”. !!

 

مفتی سعودی؛ باید برای افزایش اهل سنت دختر به ایران اعزام کنیم!

یکی از توطئه های همیشگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، جنگ افروزی و به راه انداختن درگیری و جنگ شیعی – سنی در ایران بوده است.

شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی اعظم سعودی در جدید ترین اظهار نظر تحریک برانگیز خود گفت: باید برای افزایش جمعیت اهل سنت در ایران، به این کشور دختر اعزام کنیم!

34234_X0F3U6T0_pic

گفتنی است در حالی این اظهارات مطرح شده که طی چند وقت اخیر برخی بحث ها و اظهار نظرها توسط برخی مراجع تقلید و برخی چهره های سنی مذهب در ایران در مورد افزایش جمعیت اهل سنت بیان شده است.

لازم به ذکر است، از اظهارات مفتی اعظم سعودی می توان فهمید که وی در تلاش است که با اینگونه اظهارنظرها، در ایران اختلاف افکنی کند و به موضوع به وجود آمده دامن بزند.

شایان ذکر است، یکی از توطئه های همیشگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، جنگ افروزی و به راه انداختن درگیری و جنگ شیعی – سنی در ایران بوده است.

چندی پیش نیز خبرگزاری ها در خبری تحت عنوان «تلاش برای برافروختن جنگ شیعی – سنی در ایران!» از تلاش شبکه خبری العربیه وابسته به عربستان سعودی برای جنگ افروزی در ایران از طریق مطرح کردن مسائل مربوط به جمعیت شیعه و سنی، پرده برداشت.

 

لواط در سوریه حلال شد!

اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که «محمد العریفی» مفتی شهوت پرست سعودی در جدید ترین سخنرانی خود خطاب به گروه های تکفیری در سوریه گفت: نباید به هیچ قیمتی انتخابات در سوریه برگزار شود. اگر «بشار اسد» دوباره بر روی کار آید، به طبع ضرر سنگینی به گروه های مقاومت اسلامی (تکفیری) وارد خواهد شد.

34092_YS7TCXBP_pic

وی در ادامه اظهاراتش افزود: من حال رزمندگان را درک می کنم. آنها شرایط سختی را سپری می کنند. این مجاهدان به دور از خانواده های خود مشغول “جهاد” هستند. جهاد نکاح میان خواهران و برادران آزاد شد و رزمندگان توانستند با این وحدت به مقاصد خود برسند!

وی همچنین گفت: به طبع طاغوت شام “بشار اسد” بسیاری از رزمندگان اسلام را به شهادت رساند. طبق نظر فقهی و جلسات صورت گرفته علمای اسلام، فتوا به مجاز بودن “لواط” را دادند.

«العریفی» در پایان افزود: از رزمندگان اسلام می خواهیم که با “لواط” شر نظام “بشار اسد” را بسوزانند و بتوانند نیازهای جنسی خود را برطرف کنند. اسلام به تمامی قوا از رزمندگان حمایت خواهد کرد!

گفتنی است، خبرگزاری سوریه تلگراف نیز با انتشار گزارشی در این باره، جزئیات بیشتری از این فتوای جنسی و شنیع منتشر کرده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 17