در عرصه تبلیغ به مدیریت جهادی نیاز داریم/ حوزه علمیه قم در کنار مرجعیت و مردم عراق است

آیت الله حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تاکید بر این که حوزه علمیه قم از فتوای جهاد مرجعیت شیعه در عراق اعلام حمایت می کند، جنایات جریان ها و گروه های تکفیری در عراق و سوریه را به شدت محکوم کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان که در مسجد اعظم قم برگزار شد، طلاب و مبلغان را به بهره گیری حداکثری از فرصت های تبلیغی توصیه کرد.

وی با بیان این که در عرصه تبلیغ دین به مدیریت جهادی نیاز داریم، گفت: مبلغ دین باید مصداق طبیب دوار بطبه باشد و همواره تلاش او هدایت جامعه به صراط مستقیم باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه تهدیدات متوجه اسلام و مسلمانان را گوشزد کرد و گفت: امروز در منطقه و جهان شاهد تهدیدات و در عین حال فرصت هایی هستیم و ما باید با زمان شناسی تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه تهاجم فرهنگی دشمن را یکی از این تهدیدات عنوان و تاکید کرد: دشمنان با سرمایه گذاری فراوان در این عرصه، نسل جوان و باورهای ایمانی و اعتقادی جامعه را نشانه گرفته اند.

وی رسالت اصلی روحانیت را افزون بر تبلیغ دین و هدایت مردم، پاسخگویی به شبهات و سم پراکنی عقیدتی دشمنان ذکر کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حوادث غم بار کشورهای عراق و سوریه را نمونه ای از توطئه های آشکار دشمنان در مقابله با اسلام، مسلمین و اهل بیت دانست و تاکید کرد: دشمنان با توطئه مسلمانان را به جان هم انداخته متاسفانه شاهد حادثه غم بار برادرکشی در جهان اسلام هستیم.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن اعلام حمایت از فتوای جهاد مرجعیت دینی عراق به منظور مقابله با جریان های تکفیری و داعش، یادآورشد: حوزه علمیه حمایت خود را از فتوای مرجعیت شیعه در عراق اعلام می کند.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: ما طلاب و حوزویان برائت خود را از اقدامات استکبار جهانی و تکفیری‌ها اعلام می‌کنیم و اعلام می داریم حوزه علمیه قم بیدار است و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و مرجعیت شیعه در عراق اعلام می‌دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 1 =