آمریکا سرمنشأ وحشی‌گری‌ داعش/ حساب برادران اهل تسنن از تکفیری‌ها جداست

خبرگزاری فارس: آمریکا سرمنشأ وحشی‌گری‌ داعش/ حساب برادران اهل تسنن از تکفیری‌ها جداست

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سرمنشأ وحشی‌گری‌ داعش آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی  در همایش روحانیون و طلاب گیلان در مصلای این شهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی با اکثریت آرا انتخاب شد، اظهار کرد: امروز هر کس بخواهد در مقابل این نظام بایستد دست‌نشانده شیطان خواهد بود.

وی افزود: سردمداران استکبار و دنیای غرب بدانند که نمی‌توانند در مقابل سیاست‌های جمهوری اسلامی تاب بیاورند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تحولات اخیر عراق تصریح کرد: عده‌ای وحشی و جانی در عراق به جان مسلمانان افتادند، عراقی که مرقد اهل بیت (ع) در آن واقع بوده و کشور شیعه و سنی است.

وی با بیان اینکه گروه‌های داعش سنی نیستند، تصریح کرد: سرمنشأ وحشی‌گری‌ داعش آمریکا و صهیونیسم است و چند سال قبل نیز گروهی به نام طالبان را در افغانستان تشکیل دادند که جنایت‌های وحشتناکی را مرتکب شدند.

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه اخیرأ در افغانستان انتخاباتی برگزار شد که مردم در آن حضور داشتند، خاطرنشان کرد: گروه طالبان به خاطر نشان دادن مخالفت خود با این انتخابات انگشتان جوهری ۱۱ نفر از شرکت کنندگان در انتخابات را قطع کردند.

وی اضافه کرد: گروه داعش اعلام کرده است که قصد تخریب نمادهای اسلامی در نجف، کربلا و سامرا را در دستور کار دارد.

این مسئول ادامه داد: این گروه‌های جنایتکار بدانند که سربازان اسلام اجازه نخواهند داد بار دیگر فریاد مظلومیت حسین (ع) و اهل بیت بلند شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه حزب‌الله لبنان، ایران و عراق بسیار قدرتمند هستند، تصریح کرد: هر کدام از سربازان آنها حریف ۱۰ تن از گروهک‌های مذکور خواهد بود.

محمدی‌گلپایگانی متذکر شد: دفاع از عراق و نمادهای ائمه (ع) واجب است و در این راستا ۲ میلیون نفر برای جانفشانی در کشور عراق ثبت‌نام کردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 10