انتقاد آیت الله علم الهدی نسبت به رفتارهای غیرمسؤولانه برخی از دولتی ها در برابر تهاجم فرهنگی

سامرا به عنوان یک جزء لاینفک عتبات برای ما مطرح است

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

امام جمعه مشهد، گفت:‌ وقتی دشمن نمی تواند با حمله تکفیری ها و دخالت نظامی این کشور و نظام را بر هم ریزد قصد دارد از طریق تغییرات اعتقادی و رفتاری کشور را متلاشی کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد،  در خطبه های این هفته نماز جمعه در جوار حرم رضوی در جمع نمازگزاران، با اشاره به وقایع ششم و هفتم تیرماه سال۶۰ اظهار داشت: حادثه هفتم تیر به عنوان یک نقطه تاریخ در دل ها و مغزهای ملت ایران ثبت شد و باید هر سال به عنوان یک جریان تاریخی نظام و انقلاب وقایع هفتم تیر را مرور کرد.

وی در ادامه به بیان مقایسه وقایع اوایل انقلاب و جنایات آن دوره و حرکت های امروز گروه های تروریستی داعش پرداخت و گفت: این درحالی است که منافقین در سه سال اول انقلاب ۱۲ هزار ترور انجام دادند و دشمنان برای از بین بردن نظام اقدامات مختلفی مانند ترور، آشوب، تظاهرات، اردوکشی و فتنه ۸۸ علیه کشور را به راه انداختند.

آیت الله علم الهدی با بیان این که در حال حاضر نیز قدرت در کشور اسلامی ایران به حدی است که اجازه تصرف و بهم ریختن خاک میهن را به داعش نخواهد داد، افزود:  امروز دشمن تغییر باورها، افکار، رفتارها و ساختار را هدف قرار داده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن با وجود ۱۶۰ شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان و هزاران سایت ضد انقلابی و اخلاقی در عرصه فضای مجازی و میلیون ها پیام ضد اخلاقی در شبکه های ارتباطی فیسبوک می خواهد به اهداف خود دست یابد.

وی با انتقاد از این موضوع که تندرو و افراطی خواندن افرادی که نسبت به این توطئه های دشمن واکنش نشان می دهند، در واقع بی اساس است، اظهار داشت: در واقع امروز دشمن وقتی نمی تواند با حمله تکفیری ها و دخالت نظامی این کشور و نظام را بر هم ریزد قصد دارد از طریق تغییرات اعتقادی و رفتاری کشور را متلاشی کند.

وی جنگ امروز را جنگ فرهنگی عنوان کرد و گفت: روزی که دشمن به خاک ما تهاجم کرد همه به میدان نبرد آمدند و مردم در حمله نظامی ارتش عراق به خاک ایران بی تفاوت نبودند امروز نیز همین مردم باید در جبهه ها فرهنگی قرار گیرند و جلو فساد را بگیرند.

امام جمعه مشهد در ادامه نسبت به رفتارهای غیرمسؤولانه برخی از مدیران دولتی در برابر تهاجم فرهنگی انتقاد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه به تشریح وظایف دستگاه های اجرایی در برابر روزه خواری پرداخت و گفت: همه دستگاه های مسؤول در برابر این رفتارها در ایام ماه مبارک رمضان مبارزه خواهند کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 7