بشقاب های سمی آمار طلاق را افزایش داد

IMG11365533

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری قزوین با اشاره به حریم شکنی‌ ماهواره‌ها و افزایش آمار طلاق گفت: امروز تهدیدات ماهواره‌ای مسئله عفاف و حجاب را به صورت ویژه نشانه رفته‌اند.

طاهره بیگم سیدی در همایش بشقاب‌های سمی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همایش بشقاب‌های سمی با محوریت آشنایی با آسیب‌های ماهواره بر کودکان و نوجوانان و به ویژه کانون خانواده برگزار شده است.

وی افزود: صحبت و بحث در زمینه ماهواره چیز ناشناخته‌ای در دنیای امروز ما نبوده و نیست و هریک از افراد توانایی معرفی آسیب‌های ماهواره در عرصه جنگ نرم بر مردم کشورهای اسلامی و به ویژه ایران اسلامی وارد شده است دارند.

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری قزوین گفت: هجمه دشمنان در دنیای کنونی به سرعت در حال افزایش است اما هم اکنون غفلتی در این زمینه در برخی خانواده‌های ایرانی حاکم شده است که سبب ساز افزایش سرعت حملات دشمنان بر ما است.

سیدی بیان کرد: همه افراد و خانواده‌های ایرانی می‌دانند که ماهواره تأثیرات منفی بر خانواده ها دارد اما متأسفانه بسیاری از ما در این مورد غافل هستیم بنابراین امیدواریم این همایش‌ها و نشست‌های این چنینی تذکر و یادآوری برای همه ما باشد تا در این مورد ویژه مدبرانه برخورد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که همایش‌هایی برای نشان دادن اثرات ماهواره با علم روز و از زوایای مختلف مورد بررسی قرار بگیرد چرا که نگاه کردن به مسائل از زوایای مختلف می تواند ابتدا مسئله را به درستی برای ما تبیین کند و در نهایت راهکارهای مفید و عملی را در این زمینه در اختیارمان بگذارد.

سیدی تصریح کرد: امروز تهدیدات ماهواره‌ای مسئله عفاف و حجاب را به صورت ویژه نشانه رفته اند، امروز حجم نفوذ بی عفتی از طریق ماهواره به حدی رسیده است که برای بسیاری قابل باور نیست چرا که بررسی‌ها نشان می دهد ماهواره‌ خانواده‌‌ها را به سمت حریم شکنی و فروپاشی سوق داده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 8