خیابان گردی بدون روسری !

شما هم متوجه جریان زیر زمینی جدید شده اید؟ دخترانی خوش آرایش ! که با چهره ای جدید در خیابان ها ظاهر می شوند اما اینبار پیاده روها عرصه جولان آنها نیست…

برداشتن روسری و خود نمایی در خیابان هزینه هایی دارد ، برای عده ای این هزینه کالا کردن خود و گذشتن از عفت زنانه است، برای عده ای سود اقتصادی دارد و برای عده ای دیگر نیز تکمیل پازل برنامه های ضد فرهنگی علیه ملت ایران می باشد اما بیشترین سود را در این چرخه کسانی می برند که به دنبال ناهنجاری های فرهنگی و سود اقتصادی اند و بیشترین ضرر مادی و معنوی را کسانی می کنند که این وسط بازی خورده اند!

همیشه این ماهواره نیست که سعی دارد شما را از ارزش هایی که دارید دور کند و یا بازار مصرف سودجویان اقتصادی و ضد فرهنگی را فراهم آورد بلکه شبکه هایی زیر زمینی وجود دارند که زنان ویترین آنها هستند. چندی پیش خبری منتشر شد که برای کسانی که به خرید و پاساژگردی مبتلا هستند بسیار قابل توجه بود خبر از این قرار بود که “همیشه زنان بدحجاب با تیب های خاصی که در پاساژ ها مشغول گردش می بینید متقاضیان خرید نیستند بلکه این افراد کسانی هستند که در ازای این گردش و لباسی که بر تن دارند حقوق گرفته تا به نوعی تبلیغ غیر مستقیم اجناسی را بکنند که بر تن دارند” در واقع مانکن هایی زنده و در حرکت که شما را با رفتن در فروشگاه ها و دیدن آن اجناس ترغیب به خرید می کنند.

و از همه بیشتر خود بانوان باید دقت کنند که افرادی می خواهند به زور ماهواره شبکه های اجتماعی و مانکن های خیابانی انچه از ارزش ها و فرهنگ ایرانی اسلامی به آنها ارث رسیده برای منافع سیاسی اقتصادی خود قربانی کنند و ارزش های انها را بگیرند

مانکن هایی که هر چند برای عده ای توجیه اقتصادی دارند اما برای فضای جامعه تنها زیان فرهنگی به همراه خواهند داشت. این مانکن ها پول می گیرند تا کالاهایی خوب بفروشند. اینگونه حرکاتی را برای ساپورت هم به صورت خاص شاهد بودیم نخستین بار این پوشش توسط دختران مانکن و با حضور در پاساژ ها و مراکز خرید در حالی که این نوع پوشش را بر تن داشتند، در میان مردم تبلیغ و شروع به گسترش کرد. این در حالی بود که قیمت این نوع پوشش در همان زمان نیز بسیار ارزان بوده و در بسیاری از مغازه ها می‌شد آن را با قیمتی نظیر ۵ هزارتومان نیز خریداری کرد. مانکن هایی که به جای پاساژ گردی حوزه کاریشان در خیابان ها تعریف شده است با همان توجیه ایجاد بازار مصرف کاذب برای البسه و پوشش های خاص. مانکن هایی که برخی از آنها متعلق به شوهای زیر زمینی اند و آنها را به عنوان مانکن های خیابانی می شناسیم برخی از این مانکن ها اما صرفا برای اقدامات ضد فرهنگی قدم به خیابان ها می گذارند یعنی صرفا برای خودنمایی- که ممکن است تبلیغ کالای خاص هم در میان نباشد- با آرایش های خاص، لباس های نامناسب و… . این افراد وظیفه دارند آرامش روانی و فرهنگی جامعه را مختل کنند.

اما مانکن های جدیدی از همین جنس، چندی است که پا به خیابان ها گذاشته اند البته اینبار نه با پای پیاده که سوار بر ماشین ها و به عنوان سرنشین. این افراد درصد این هستند که قبح بی حجابی را در فضای جامعه شکسته و به نوعی افزایش بی حجابی را به طور خاص القا کنند. افرادی که شما جدیدا به عنوان یک سرنشین بدون روسری در ماشین ها می بینید صرفا افرادی نیستند که ممکن است نسبت به رعایت حجاب سست و یا بی اعتقاد باشند بلکه در نوع جدید خود کسانی هستند که یا مانکن هایی خیابانی هستند یا متاثر از آنها.

طبق مشاهدات بسیاری از افراد که در محدوده برخی خیابان های پر تردد شهر صورت گرفته است، به تازگی ماشین هایی دیده می شوند که سرنشین جلوی آن دخترانی هستند که روسری را از سر خود برداشته و کاملا بی حجاب شده اند و راننده مردی نیز بدون داشتن مقصدی معین در حال چرخاندن این مانکنان در خیابان هستند، که نمونه این خودرو ها را می توان عصر هنگام در محدوده خیابانی نظیر شریعتی از جنوب به سمت شمال مشاهده کرد.

مسئولین باید با گروه ها و افرادی که به طور هدایت شده به دنبال آسیب زایی فرهنگی هستند برخورد برنامه ریزی شده داشته باشند افرادی که نه بر اساس ضعف اعتقادی بلکه به دنبال ایحاد این ضعف هستند و از منبعی برای این کار تغذیه شده اند. این برخورد هم باید امنیتی و نظامی باشد و هم در بعد جامعه مخاطب با زمینه اطلاع رسانی و فرهنگی باشد

رادان در زمان جانشینی خود در اینباره گفته بود برخی افراد در شهرها در خودروها و خیابان ها به صورت مانکن تردد می کنند، این افراد اینگونه در خیابان ها تردد می کنند تا ببینند خیلی راحت در شهر می توانند تردد کنند، البته این افراد بدانند که پلیس با حکم قانون و بنا به خواست مردم با کسانی که هنجارشکنی کرده و اقدام به خودنمایی در شهر می کنند برخورد کرده و خودروی افراد بدحجاب توقیف و پس از طی مراحل قانونی آزاد می شود. ما تلاش می کنیم تا هزینه وقوع این جرم را بالا ببریم. باید دید با رشد فعالیت های ماکن های خیابانی پلیس چه اقداماتی لحاظ خواهد کرد.

این افراد درصد این هستند که قبح بی حجابی را در فضای جامعه شکسته و به نوعی به جامعه افزایش بی حجابی را به طور خاص القا کنند. افرادی که شما جدیدا به عنوان یک سرنشین بدون روسری در ماشین ها می بینید صرفا افرادی نیستند که ممکن است نسبت به رعایت حجاب سست و یا بی اعتقاد باشند بلکه در نوع جدید خود کسانی هستند که یا مانکن هایی خیابانی هستند و یا متاثر از آنها

مسئولین و مردم برای رفع این آسیب اجتماعی باید دقت بیشتری به خرج دهند و از همه بیشتر خود بانوان باید دقت کنند که افرادی می خواهند به زور ماهواره، شبکه های اجتماعی و مانکن های خیابانی انچه از ارزش ها و فرهنگ ایرانی اسلامی به آنها ارث رسیده برای منافع سیاسی اقتصادی خود قربانی کنند و ارزش های انها را بگیرند. یقینا ایرانی هایی که به طور اصیل نسبت به ارزش ها عناد داشته باشند زیاد نیستند اما عده ای به صد حربه چون صفحه آزادی های یواشکی و… می خواهند موضوع را به گونه ای دیگر جلوه دهند و روی آن موج سواری کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 9