تکفیری ها ۱۲ هزار کودک سوری را سربریدند

حجت‌الاسلام والمسلمین طبسی
تکفیری ها دوازده هزار بچه زیر دوازده سال را در سوریه سر بریدند که چهار هزار نفر آن ها فقط از دو روستای شیعه نشین بود.

حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی در سی و دومین همایش ائمه جمعه و جماعات استان قم با اشاره به این که وهابیت از خوارج زمان محسوب می شود، اظهار داشت: یکی از امرای تکفیری ها در تکریت گفته است تمام شیعیان و اهل تسنن کافر هستند و ما فقط مسلمان هستیم و خون سنی ها را نیز مباح کرده اند.

وی با بیان اینکه داعشی ها از آغاز تصرف موصل در عراق تاکنون  ۲۰ عالم سنی مذهب را به دلیل عدم بیعت اعدام کردند، تصریح کرد: سال گذشته نیز در فلوجه و الانبار در دهان تعدادی از عالمان سنی که با آن ها بیعت نکرده بودند، سرب گداخته ریختند.

استاد حوزه با اشاره به این که انسان با حیوانات نیز این گونه حق ندارد برخورد کند، گفت: وهابیت و گروه های تروریستی تکفیری برای انسانیت ارزش قائل نیستند.

تبلیغات جهان اسلام علیه وهابیت کم است

حجت الاسلام والمسلمین طبسی با بیان این که تبلیغات جهان اسلام علیه وهابیت تکفیری کم است، گفت: حقایق باید به مسلمانان گفته شود و ذات و اهداف دشمن برای مردم مشخص شود.

وی با اشاره به این که گاهی با وهابی ها بحث های اعتقادی می کنیم، ابراز داشت: در مباحثه های اعتقادی و علمی، وهابیت کم می آورد.

کشتار ۱۲ هزار کودک سوری توسط تکفیری ها

سخنران این مراسم با بیان این که تکفیری ها فقط خودشان را مسلمان می دانند و آیات را به طور معکوس و وارونه معنی می کنند، گفت: تکفیری ها دوازده هزار بچه زیر دوازده سال را در سوریه سر بریدند که چهار هزار نفر آن ها فقط از دو روستای شیعه نشین بود.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی با اشاره به اینکه تکفیری ها اگر به دنبال حکومت اسلامی هستند، چرا چهره های خود را می پوشانند و نقاب به صورت می زنند، گفت: این افراد یهودی هستند و با حمایت مالی عربستان به جنایت های ضدبشری دست می زنند.

زنا را با جهاد نکاح توجیه می کنند

وی با بیان اینکه تکفیری ها به عقد موقت شیعه گیر می دادند اما امروز جهاد نکاح را موجب به بهشت رفتن افراد می دانند، افزود: دختران را به عقد خود درمی آورند و هزار بار زنا می کنند و بعد با فتوای جهاد نکاح توجیه می کنند.

تکفیری ها یهودی هستند

این استاد حوزه با اشاره به اینکه خون های انسان های بی گناه را همانند آب می ریزند، تصریح کرد: این گروه های تکفیری فقط به دنبال انتقام از مسلمین هستند و تاکنون نشده است که یک اسرائیلی را بکشند.

فتاوای مراجع برای مقابله با داعش به هنگام بود

حجت الاسلام والمسلمین طبسی با بیان این که تکفیری ها به دنبال بحث های علمی نیستند، گفت: اگر امت اسلام امروز به فکر نباشد فردا برای مقابله با آن ها دیر است و دست مراجع و آیت الله العظمی سیستانی را می بوسم که به موقع سخنان و فتاوایی برای مقابله با این گروه تروریستی دادند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 12