خوانندگی زنان و رقص مختلط در ماه مبارک! +تصاویر

 

3(671)

طی ماه های اخیر و به لطف برخی مسئولین فرهنگی کشور که رسما اعلام کردند خوانندگی زنان مشکلی ندارد بشدت این اقدام ضد فرهنگی در سطح کشور رو به گسترش است.

به گزارش ادیان نیوز، متاسفانه در طول ماه های اخیر شاهد سونامی خوانندگی زنان بصورت گسترده در سطح کشور بوده ایم.

این اتفاق در سالی رخ می دهد که مقام معظم رهبری آن را به سال فرهنگ مزین کرده اند و البته زمینه ساز آن اظهارنظرهای غیر متعهدانه برخی مسئولین فرهنگی کشور است که بجای داشتن روحیه و دغدغه دفاع از فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی موجب دامن زدن به چنین وضعی شده اند.

متاسفانه در این ماجراها همکاری و همراهی برخی دستگاه های فرهنگی کشور با این اقدام ضد فرهنگی را شاهد بوده ایم.

 

 

 

بنابر گزارش ها اما تب خوانندگی زنان در ایران تا آنجا پیش رفته است که گزارش ها از برگزاری برنامه یک گروه کنسرت موسیقی به نام “گاسپل  سیاه پوستان” حکایت دارد که از شامگاه جمعه در تالار وحدت در حال اجراست و قرار است تا چند شب نیز ادامه داشته باشد و تاسف بارتر اینکه این اقدام ضدفرهنگی با روزها و شب های با فضیلت ماه مبارک رمضان آن هم در یک کشور اسلامی همراه شده، ایامی که ماه مهمانی خداست.

 

Firefox_Screenshot_2014-07-09T09-58-57_499Z

 

این کنسرت دارای مجوز رسمی تنها به خوانندگی زنان ختم نشده و افتضاح های دیگری نیز داشته است که می شود از به رقاصی و حرکات موزون زنان دست در دست مردان اشاره کرد.

 

4(541)

رقص زنان دست در دست مردان

 

5(401)

آرایش زنان قبل از حضور در این مراسم

 

6(329)

7(285)

ب8(244)
گفتنی است علی جنتی، وزیر ارشاد، روز پنج شنبه هفته گذشته و در همایش دل آرام ها درباره نگرانی های خود نسبت به فضای فرهنگی کشور اظهارات کم سابقه ای داشت که با استقبال رسانه های غربی هم مواجه شد.

 

بندهایی از نگرانی های وزیر ارشاد در همایش دل آرام ها

ما هم نگرانیم، اما نگرانی ها متفاوت است. آنها نگران هستند که چرا حجاب اینگونه است و برخی از زنان ساپورت می پوشند، اما در مقابل، ما موافق اصلاح فضای فرهنگی جامعه هستیم.

ما نگران سقوط اخلاقی جامعه هستیم که پس از ۳۵ سال به عنوان حکومت دینی و با داشتن ۵۰ شبکه ملی و استانی در رادیو و تلویزیون و دهها نشریه مدعی ارزش های اخلاقی، جامعه دچار دروغ پردازی است؛ اینها مایه نگرانی است. یکی باید از این آقایان بپرسد شما در ۳۵ سال گذشته چه کار کرده اید که امروز وضعیت اینگونه است.

ما نگران فروپاشی بنیان خانواده‌ها هستیم که از هر ۳ ازدواج یکی از آن‌ها به طلاق می‌انجامد. عامه مردم دچار افسردگی شده‌اند. سرقت در حال افزایش است، فساد اخلاقی زیاد شده، سن روسپیگری پائین آمده و بنیان خانواده دچار آسیب شده، ناشی از همین مشکلات است.

آقای علی جنتی وزیر ارشاد در حالی کمبودها و نابسامانی ها در بخش فرهنگ طی ۳۵ سال گذشته را متوجه رقیب سیاسی خود می کند که طیف همفکران وی بیشترین حضور را در بالاترین سمت های اجرایی داشته اند به ویژه ریاست جمهوری و وزارت ارشاد را داشته اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 7