کشتار مردم غزه خوی وحشی‌گری و ددمنشی رژیم صهیونیستی را نشان داد

آیت الله رضازاده
آیت‌الله رضازاده: استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد، کشتار مردم مظلوم غزه از سوی اسرائیل را محکوم کرد و آن را نشانه وحشی‌گری این رژیم غاصب دانست.

آیت‌الله رجبعلی رضازاده استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد در دیدار حجت‌الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسؤولان و همکاران این رسانه حوزوی، در سخنانی حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌گناه نوار غزه را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه غزه اختصاص به مسلمانان ندارد و همه جهانیان آن را محکوم می‌کنند، گفت: عملکرد رژیم صهیونیستی نوعی وحشی‌گری است که حیوان‌ها هم چنین برخوردی با هم ندارند.

این استاد برجسته حوزه علمیه مشهد خاطرنشان کرد: هرچند رژیم صهیونیستی کشتار مردم مظلوم غزه را دفاع از خود عنوان می‌کند، اما زشتی کار برای همه روشن است.

داعش؛ توطئه دشمن برای محو اسلام

آیت‌الله رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود حضور داعش در عراق و کشتار مسلمانان این کشور را نیز توطئه دشمن خواند و اظهار داشت: نیروهای این گروه تکفیری که از چهارگوشه دنیا جمع شده‌اند، دین و مذهب ندارند.

وی با بیان اینکه گروه تکفیری داعش از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای محو اسلام و مقابله با شیعیان شکل گرفته است، گفت: دشمنان به این باور رسیده‌اند که از ترفند تفرقه بی‌انداز و حکومت کن برای تسلط بر شیعه نمی‌توانند استفاده کنند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد ادامه داد: دشمنان ریشه انقلاب را مجالس و هیأت‌های عزاداری معرفی می‌کنند و به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با آن از ترفند تفرقه بی‌انداز و نابود کن، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تکفیر مسلمانان سابقه تاریخی دارد و داعش نیز در ادامه طالبان پاکستان و بعد افغانستان در سوریه و عراق شکل گرفته است، افزود: حرکت داعش یک حرکت مذهبی نیست، بلکه سیاسی است و در آینده نزدیک به پایان می‌رسد.

افراد انقلابی ضد انقلاب معرفی نشوند

وی پس از ارائه گزارش مسؤولان خبرگزاری رسا از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بر رصد اخبار رسانه‌های بیگانه و پاسخ‌گویی به شبهات مطرح شده تأکید کرد و با مهم خواندن جریان‌‌شناسی روحانیت در حوزه‌های علمیه، متذکر شد: هرگز نباید در بحث جریان‌سازی حوزه، افراد انقلابی ضد انقلاب معرفی شوند.

آیت‌الله رضازاده با بیان اینکه نمی‌توان کسی را که در موضوعی برایش سؤالی مطرح شده است به عنوان جریان ضد انقلاب معرفی کرد، گفت: در جریان‌شناسی روحانیت، سعی بر این باشد که حق افراد ضایع نشود.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مشهد همچنین توصیه کرد: مراقب باشید با آبروی افراد بازی نشود و اگر حقی دارند به خوبی انعکاس یابد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 13