از ظرفیت قرآن مدارس علمیه غافل نشویم

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نشان دادن فعالیت های قرآنی و ظرفیت‌های مدارس در این زمینه کار ارزشمندی است.


حجت الاسلام پژمانفر در حاشیه بازدید از غرفه های حوزه علمیه خراسان در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با اشاره به پیشرفت نمایشگاه از نظر توسعه کمی و کیفی، ارتباط مستقیم مدارس و ارائه ظرفیت‌های نمایشگاهی آنان را از کارهای خوب حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه دانست که می‌تواند توسعه یابد.

وی با بیان اینکه تصدی‌گری کارها اگر توسعه کیفی داشته باشد اما از لحاظ ارزش و عیار کار، رشد نخواهد داشت، گفت: ارتباط و حضور مستقیم و فعال و نشان دادن فعالیت های قرآنی و ظرفیت‌های مدارس در این زمینه کار ارزشمندی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بابیان این که نمایشگاه تاثیر خوبی در جامعه دارد، ابرازداشت: باید با ظرفیت‌های قرآنی در ابعاد مختلف آشنا شد تا افراد با دیدن هنرها و کارهای علمی قرآنی، انس و انگیزه فعالیت قرآنی بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام پژمانفر اضافه کرد: این نمایشگاه می‌تواند برقرارکننده ارتباط افراد با هر علاقه و انگیزه‌ای با قرآن باشد .

وی افزود: مسئولان و متولیان اگر حمایت‌های مادی و معنوی خود را گسترده تر کنند به طور قطع با استفاده از ظرفیت‌های جامعه می‌توان فعالیت‌های موثرتری داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 8 =