اطلاعات دقیق داریم؛ اسرائیل، پشت تجزیه عراق قرار دارد

اطلاعات دقیق داریم؛ اسرائیل، پشت تجزیه عراق قرار دارد

  اطلاعاتی دقیق داریم مبنی بر اینکه اسراییل و دستگاه اطلاعاتی آمریکا مشغول توطئه و دسیسه برای تجزیه عراق به استان ها و بخش های مختلفی است تا آنها را به جان هم بیندازد . 
 
 
 
 
 

 حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی با گروهی از شیوخ قبایل کرکوک و موصل و دیالی و سامرا و صلاح الدین و بغداد از جمله خانواده شهیده امیه جباره دیدار کرد.

شیخ کربلایی در این دیدار گفت ما از دیدار با شما بسیار خوشحالیم و با شنیدن موضع شهر الحویجه بر خوشحالی ما افزوده شد و همچنین به خاطر دیدار با برادران دیالی و الانبار و موصل و برادر شهیده امیه جباره و موقف ملی و شجاعانه ایشان.

شیخ کربلایی در این دیدار گفت: سید سیستانی برای تمام مردم عراق احساس خطر میکند و ما نیز با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بین المللی در تماس هستیم و اطلاعاتی دقیق داریم مبنی بر اینکه اسراییل و دستگاه اطلاعاتی آمریکا مشغول توطئه و دسیسه برای تجزیه عراق به استان ها و بخش های مختلفی است تا آنها را به جان هم بیندازد و چندی پیش شنیدم که وزیر دفاع یا اطلاعات سابق رژیم صهیونیستی گفته بود که خوشحالیم زیرا حق ما از عراق بیش از اینها است.

علت فتوای جهاد از سوی آیت الله العظمی سیستانی چه بود؟

شیخ کربلایی افزود: حضرت آیت الله سیستانی سیستانی این خطر را احساس کرد و از مردم خواست برای مبارزه با داعش و حمایت از نیروهای امنیتی داوطلب شوند و گرنه ایشان دوست ندارد کسی غیر از نیروهای امنیتی سلاح در دست داشته باشد و از این رو از همه هم میهنان خواسته سلامت و امنیت کشور را حفظ کنند و دفاع از عراق و مقدسات و نوامیس را یک واجب شرعی دانستند و ما شاهد روی آوردن افراد داوطلب بی شمار برای محافظت از امنیت کشور و تمام شهرهای عراق بودیم.

شیخ کربلایی افزود: سید سیستانی همچون پدری برای تمام مردم عراق است و ما گاهی احساس می کنیم که قلب ایشان بیشتر از ما برای عراق می سوزد و به همین خاطر بود که این موضع را اتخاذ کرد و از همه خواستند که برای اصلاح اوضاع و ایستادگی و مقاومت در برابر اشغالگران و حمایت از نیروهای امنیتی بسیج شوند.

نماینده آیت الله سیستانی گفت: ما در شرایط کنونی تلاش می کنیم روحیه معنوی نیروهای امنیتی و هم میهنان را حفظ کنیم و ایستادگی و پایداری برخی مناطق به دست قبایل مبارز در الضلوعیه و الحویجه و مناطق دیگر نشان دهنده آگاهی ملی این مناطق است و خواستار صبر و ایستادگی بیشتر این مناطق برای رسیدن به پیروزی بر محور شرارت شد.

وی تاکید کرد: حضرت آیت الله سیستانی با جدیت و دقت زیاد تلاش می کند که عراق یکپارچه بماند و این نیازمند ایستادگی و پایداری ما و شما در سرتاسر عراق میبباشد و ما هم به دنبال رایزنی با سیاسیون هستیم و تلاش میکنیم میان آنها توافقی ایجاد کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم و در نهایت این حق و خواسته شما مردم است که حاکم میشود. از این رو ما باید در این معرکه و در جبهه همبستگی ملی پایداری کنیم چون دشمنان میخواهند وحدت ملی ما را از بین ببرند و این موضوع به ما بستگی دارد و هر چقدر که مردم و قبایل اتحاد بیشتری با هم داشته باشند، ایستادگی ما نیز بیشتر خواهد بود و بهای این همه خون های ریخته شده این است که ما امروز کشور خود را از تجزیه حفظ کنیم و ما نیز با تمام توان از شما حمایت و پشتیبانی میکنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 3 =