مجدی حسین: راه پیشرفت مصر، حذف وابستگی به آمریکاست

مجدی حسین: راه پیشرفت مصر، حذف وابستگی به آمریکاست

  انقلاب مصر باید اموال مفسدان را به سود توده های مردم مصادره کند و حکومتی عادلانه به این منظور برپا شود و زکات پرداخت شود تا از آن برای توزیع عادلانه ثروت استفاده شود، حکومتی که بداند هدف ما برپایی حکومت اسلام است.  
 
 
 
 

 


 مجدی حسین از فعالان سیاسی مذهبی مصر که هم اینک به دلیل اعتراض به السیسی در زندان به سر می برد، طی پیامی ابراز داشت: حماسه پیوسته جهاد غزه از آغاز ماه رمضان برهانی محکم و جدید بر این است که معرکه اصلی ما علیه هم پیمانی آمریکا و صهیونیسم است، همان عاملی که کرامت ملت مصر را از آنها گرفت و اکنون برای حمله به ملت فلسطین در کنار اسراییل ایستاده است. و تلاش می‌کند به اسراییل برای خلع سلاح مقاومت کمک کند. اما تازمانی که مزدوران اسراییل بر ما حکومت می کنند ملت بزرگ ما آزاد نمی شود و به توسعه و عدالت دست نمی یابد و کشور ما مصر در صورت استمرار این تجاوزات و عمل به کمپ دیوید به عنوان عامل رابطه با آمریکا و اسراییل، هرگز به پیشرفت دست نخواهد یافت.

وی افزود:  مصر تا زمانی که پشتیبان نیرومند مردم غزه نباشد پیشرفت نمی کند. آنها می دانند که ملت مصر چه کمکی می توانند در حمایت از ملت فلسطین انجام دهد. به شرط آنکه این حاکمان مصری وابسته به صهیونیسم و آمریکا بگذارند.

رئیس حزب الاستقلال مصر بیان داشت: مصر از لحاظ سیاسی و اقتصادی نجات نمی یابد مگر با برقراری پیمان های جدید با ملت های عربی و اسلامی. ما باید بفهمیم که مصر پیشرفت نمی کند مگر در صورتی که وابستگی خود به آمریکا را از بین ببرد، آمریکایی که برای ما سلاح های فاسد برای کشتار شهروندان مصری می فرستد. مصر پیشرفت نمی کند مگر در صورتی که این وابستگی اجباری متوقف شود که مانع تسلط ارتش مصر بر سینا است و از آن به عنوان ابزاری برای حمله به مسلمانان در سینا استفاده می شود. مصر پیشرفت نمی کند مگر در صورتی که روابط امنیتی و اطلاعاتی خود را با عناصر موساد اسراییل در کانال سوئز و غیر آن قطع کنیم و از ارئه تسهیلات نظامی به آمریکا برای حمله به مسلمانان انقلاب های عربی خودداری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب مصر باید اموال مفسدان را به سود توده های مردم مصادره کند و حکومتی عادلانه به این منظور برپا شود و زکات پرداخت شود تا از آن برای توزیع عادلانه ثروت استفاده شود، حکومتی که بداند هدف ما برپایی حکومت اسلام است. حکومت اسلام است که عدالت همگانی را حتی برای غیر مسلمانان فراهم می سازد. حکومت اسلام حکومتی مستقل و عادل و مایه پیشرفت و آزادی برای همگان است.  وپیروزی حتما می آید پس صبر پیشه کنید که خداوند با شما است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 5