حادثه هشتم شوال تلخ‌ترین و دردآورترین حادثه جهان اسلام است

آیت الله علوی گرگانی

 

 

 

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات وهابیت در هشتم شوال این روز را تلخ ترین و درآورترین حادثه جهان اسلام دانست.

 

 

در پیام آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: هشتم شوال یادآور تلخ‌ترین و دردآورترین حادثه در جهان اسلام است. حادثه‌ای که قلب نازنین حضرت بقیه‌الله و تمام مسلمانان و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت صلوات‌الله علیهم اجمعین را جریمه‌دار کرد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: این خسارت توسط وهابیت انجام و به حرم ائمه بقیع تعرض و آن حرم ملائک پاسبان را با خاک یکسان کردند.

 

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: این واقعه را به ساحت مقدس و منور مهدی فاطمه علیهاالسلام و تمام مراجع عظام و رهبری معظم انقلاب و ولایتمداران به ولایت ائمه اطهار تسلیت می‌گوییم.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930512000776#sthash.SfSYk111.dpuf

حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، استاد برجسته حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات وهابیت در هشتم شوال این روز را تلخ ترین و درآورترین حادثه جهان اسلام دانست.


در پیام این استاد برجسته آمده است: هشتم شوال یادآور تلخ‌ترین و دردآورترین حادثه در جهان اسلام است. حادثه‌ای که قلب نازنین حضرت بقیه‌الله و تمام مسلمانان و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت صلوات‌الله علیهم اجمعین را جریمه‌دار کرد.

در ادامه پیام حضرت آیت الله علوی گرگانی می خوانیم: این خسارت توسط وهابیت انجام و به حرم ائمه بقیع تعرض و آن حرم ملائک پاسبان را با خاک یکسان کردند.

 در بخش پایانی بیان شده است: این واقعه را به ساحت مقدس و منور مهدی فاطمه علیهاالسلام و تمام مراجع عظام و رهبری معظم انقلاب و ولایتمداران به ولایت ائمه اطهار تسلیت می‌گوییم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 6 =