واکنش تکفیری های داعش به حمایت مراجع تقلید شیعه از آیت الله سیستانی /داعش آیات تطهیر و سوره ی کافرون را از قرآن حذف کرد! /بعد از داعش، “دامس” را بشناسید

واکنش تکفیری های داعش به حمایت مراجع تقلید شیعه از آیت الله سیستانی

با توجه به شروع بحران امنیتی در عراق، و بیان و فتوای مرجعیت نجف اشرف مبنی بر “جهاد کفایی” حدود دو میلیون نفر از محبین اهل بیت (علیهم السلام) ندای مرجعیت را لبیک گفتند.

به گزارش ادیان نیوز، اخیرا بسیاری از مراجع تقلید شیعه همچون آیت الله حسین وحیدخراسانی(۱)، آیت الله ناصر مکارم شیرازی(۲)، آیت الله شیخ لطف الله صافی گلپایگانی(۳) و دیگر مراجع معظم شیعه از تمامی شیعیان، بالاخص شیعیان عراق درخواست کردند که از مرجعیت نجف اشرف، آیت الله سید علی حسینی سیستانی(حفظه الله) پشتیبانی کنند و همواره تابع و گوش به فرمان وی باشند.

واکنش تکفیری های داعش به حمایت مراجع تقلید شیعه از آیت الله سیستانیاز این رو، گروهک های تروریستی با تهدیدات توخالی و پوچ اقدام به تهدید به قتل مراجع شیعه کرده اند.

در همین راستا سخنگوی ارتش عراق در گفتگوی رسمی با برخی از منابع عراقی عنوان کرد: “اساس گروه های تکفیری پوچ است، آنها به دنبال جنگ روانی هستند، اکنون هم ارتش عراق به دنبال ضربه ی اساسی به این حیوانات وحشی است.”

با توجه به شروع بحران امنیتی در عراق، و بیان و فتوای مرجعیت نجف اشرف مبنی بر “جهاد کفایی” حدود دو میلیون نفر از محبین اهل بیت (علیهم السلام) ندای مرجعیت را لبیک گفتند.

لازم به ذکر است که بیان و فتوای مرجعیت نجف اشرف توانست لرزه ای بر تن دشمنان شیعه بیندازد، از همین رو گروه های تکفیری به صورت دائم به دنبال انتقام از مرجعیت نجف اشرف هستند.
———————————————
پی نوشت:
۱٫ آیت‌الله‌وحیدخراسانی حامی نظر آیت‌الله سیستانی
۲٫ فصل الخطاب،نظر آیت الله العظمی سیستانی است
۳٫ گفتگوی تلفنی آیت‌الله صافی با آیت‌الله سیستانی

 

 

داعش آیات تطهیر و سوره ی کافرون را از قرآن حذف کرد!

داعش مدعی شده است که این آیات ساخته ی شیعیان است و اضافات قرآن کریم بوده وباید حذف شوند.

به گزارش ادیان نیوز، اخبار رسیده از عراق حاکی است که گروهک تروریستی داعش، در اقدامی کفر آمیز، آیات تطهیر و سوره ی کافرون را از قرآن حذف کرد.

890224tajrobenik2456

داعش مدعی شده است که این آیات ساخته ی شیعیان است و اضافات قرآن کریم بوده و باید حذف شوند.

در همین راستا خبرگزاری براثا  بیان کرد که داعش قصد دارد نگارش قرآن کریم را تغییر دهد. از همین رو خرید و فروش قرآن کریم در موصل ممنوع شده است.

 

بعد از داعش، “دامس” را بشناسید

یک روزنامه الجزایری از وجود ۲۰۰۰ تونسی در گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام خبر داد و تصمیم این گروه برای ایجاد شاخه خود در مغرب عربی با نام “دامس” خبر داد.

81344-243380-1403778490

روزنامه البلاد چاپ الجزایر نوشت: الجزایر با همسایه خود تونس توافقنامه ای امنیتی را به امضا رسانده است که لزوم جلوگیری از خطر عزیمت هزارن مهاجر به سوریه برای نبرد در کنار گروههای مسلح تروریستی تاکید می کند.

برپایه این گزارش، آمار مسئولان تونسی از عضویت ۲۴۰۰ نفر از اتباع این کشور در گروههای مسلح حکایت دارد که ۲۰۰۰ نفر از آنها عضو گروه داعش هستند. این گروه درحال آماده شدن و تهیه مقدمات برای ایجاد شاخه خود از الجزایر گرفته تا تونس با نام “دامس” است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 2 =