دیدار با مدیران فرودگاه های خراسان رضوی:فضای فرودگاه باید طوری باشد که با ورود به آن گویی وارد حرم امام رضا (علیه السلام) شده است

این کارهای فرهنگی که شما انجام دادید بسیار خوب است اما آنچه واقعا افراد را متاثر می کند وضعیت فرهنگی فرودگاه است و باید به گونه ای باشد مسافر با ورود به فرودگاه احساس کند وارد حرم امام رضا (علیه السلام) شده است و این نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد. 


آیت الله علم الهدی در دیدار با مدیران فرودگاه های خراسان رضوی ضمن ابراز تاسف از حادثه سقوط هواپیما در صبح امروز و بعد از شنیدن سخن چند تن از مدیران ارشد فرودگاه ها بیان داشتند: در مسئله ی فعالیت های فرهنگی این است کار ها غالبا ایجابی است در حالی که در محیطی مانند فرودگاه که دروازه ی به تمام معنای شهر و بابی از حرم امام رضا (علیه السلام) است به کار صلبی فرهنگی بیشتر نیاز داریم. مسائل مربوط به نهی از منکر در عرصه ی فضای فرودگاه برای مسافران و پرسنل بیشتر مورد اهمیت است

ایشان ضمن تاکید بر مسئله ی امنیت پرواز و ارتقای سطح کیفی پروازها افزودند: این کارهای فرهنگی که شما انجام دادید بسیار خوب است اما آنچه واقعا افراد را متاثر می کند وضعیت فرهنگی فرودگاه است و باید به گونه ای باشد مسافر با ورود به فرودگاه احساس کند وارد حرم امام رضا (علیه السلام) شده است و این نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد. 

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: مسئله ی نهی از منکر و پیشگیری از مفسدات به شکل سلبی و در فرودگاه باید انجام شود. محدودیت هایی باید برای شرکت ها باید باشد تا آنها نیز رعایت کنند و در بکارگیری نیروهای خانم نیروهای با حجاب و کسانی که حجاب و ارزشها را رعایت می کنند استفاده شود.
 
ایشان بیان داشتند: داخل هواپیما هم وضعیت حجاب مهمانداران وضعیت مناسبی نیست. بدتر از این آن است که مهمانداران با وضعیت حجاب نامناسب از پشت بلندگو های هواپیما به مسافران تذکر می دهند که حجاب خود را رعایت کنید و این مسخره کردن مردم است.

آیت الله علم الهدی در پایان ضمن آرزوی شفای عاجل زخمی های حادثه دیده در حادثه هوایی صبح امروز در مهرآباد تهران برای آسیب دیدگان این حادثه غفران و برای بازماندگان ایشان صبر آرزو کردند. ایشان همچنین ضمن تقدیر از کادر پروازی این پرواز برای ایشان اجر مضاعف از درگاه الهی مسئلت نمودند.

 






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    7 + 7 =