توطئه های غرب علیه اسلام نتیجه عکس داده است

حجت الاسلام مهدوی مهر با اشاره به توطئه های مستکبران علیه دنیای اسلام، گفت: این دسیسه ها نه تنها آن ها را به اهداف شوم خود نرسانده بلکه برخلاف انتظار، سبب شده اسلام در کانون توجه افکار عمومی دنیا قرار گیرد.
حجت الاسلام مهدوی مهر، رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد، در مراسم جشن دانش آموختگی بانوان طلبه مقطع تمهیدی که در مرکز آموزش زبان این موسسه برگزار شد، گفت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگر علاقه مند به دریافت پیام اسلام است.

وی با اشاره به حادثه انفجار برج های دوقلو ایالات متحده در یازده سپتامبر، افزود: هدف آن ها نشان دادن چهره زشتی از اسلام و مسلمانان به دنیا بود  تا مسلمانان را تروریست معرفی کنند.

حجت الاسلام مهدوی مهر ادامه داد: در پی این انفجار، مراکز آموزشی، علمی، پژوهشی و موسسات وابسته به اسلام در این کشورها و مناطق تحت سیطره آن ها  تعطیل شد و برخوردهای نامناسب بامسلمانان انجام و جمهوری اسلامی ایران که به دنبال حقوق قانونی خود بود، به عنوان تروریست در لیست سیاه کشورهای غربی قرار گرفت. همه این اتفاقات باعث شد اسلام کانون توجه افکار عمومی در دنیا قرار گیرد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد، با بیان این که رژیم صیهونیستی از مطرح شدن جنایت هایش در دنیا ابایی ندارد، افزود: نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل در حضور نمیندگان تمام دنیا اظهار کرد: «ما به دنبال کشف راه های زمینی برای کشف موشک ها و سلاح های جنگی در غزه بودیم که آن ها بچه ها را سپر کردند تا از موشک هایشان محافظت کنند» و  با وجود این همه جنایات و قتل عام دسته جمعی خانواده ها،  رژیم صیهونیستی را مظلوم معرفی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که می فرمایند: «اسلام دارای دو بعد است یکی اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی»، تصریح کرد: همه این اتفاقات شوم توسط خود دشمن موجب معرفی این دو بعد اسلام در جهان شد و امروز مردم دنیا که مسلمانان را به عنوان تروریست می شناختند اسلام واقعی را از اسلام ساخته غرب متمایز می دانند در حالی که اگر ما سال ها برای شناساندن وجوه اسلام تلاش می کردیم این چنین موفق نمی شدیم.

حجت الاسلام مهدوی مهر، گروهک تروریستی داعش را نمونه ای از اسلام ساخته غرب معرفی کرد و افزود: این جریان از کشورهای مختلف نیرو گرفتن و مبادرت به قتل عام شیعیان و مظلومان کرد و از طرف کشورهای مختلف از جمله عربستان حمایت مالی و تسهیلاتی می شود.

رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد با ابراز تأسف از این که اهل سنت با همراه شدن با جریان داعش، مظهر خشم در دنیا معرفی شده است، ادامه داد: اهل سنت باید از جریان های سلفی و داعشی و وهابیت که برای تخریب آن ها ایجاد شده اند، تبری جویند.

وی خطاب به خواهران طلبه گفت: دنیا به  بانوان آگاه، فهیم و آشنا به معارف اسلامی نیازمند است تا اسلام ناب محمدی را معرفی کند و آموخته های علمی و اخلاقثی و رفتاری شما را فرا بگیرند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به نفرات برتر این مقطع تحصیلی جوایزی اهدا شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 4 =