خطر جوانان ایرانی برای دشمن بیش از بمب اتمی است

  حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی مشیری  عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ گفت: خطر جوانان ایرانی برای دشمن بیش از بمب اتمی است.

  حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی مشیری در جمع خواهران کاروان راهیان کربلا گفت: دشمنان اسلام و ایران دست در دست یکدیگر گذاشته اند تا با انقلاب اسلامی به مقابله برخیزند و در این راه دست به هر کاری می زنند.

وی افزود: آنان برای رسیدن به اهداف شوم خود توطئه های مختلفی را طراحی می کنند، از جمله اینکه تبلیغ می کنند ایران به دنبال بمب اتمی است! در حالی که آنان غافل از این هستند که ایران نیاز به بمب اتمی ندارد بلکه هر جوان ایرانی خود یک بمب اتمی است و خطر جوانان ایرانی برای دشمن به یقین بیش از بمب اتمی است.

وی با اشاره به تاکیدات آموزه های دینی مبنی بر پیاده روی در سفرهای زیارتی گفت: کاروان هایی که به عشق ائمه اطهار پیاده از شهر و دیار خود عازم شهرهای مقدسی چون کربلا و نجف می شوند از ثواب عظیمی بهره مند می شوند.

مشیری در این زمینه افزود: ائمه اطهار از جمله امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نیز به دفعات با پای پیاده عازم سفر حج می شدند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ در ادامه با تاکید بر امام شناسی گفت: اگر دیروز مردم امام حسین (ع) را تنها گذاشتند و آن اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد امروز وظیفه ما این است که ببینیم حسین زمان ما چه می گوید تا به آن عمل نماییم.

وی خاطرنشان ساخت: امروز هنر جوان ایرانی و مسلمان آن است که حسین زمان خود که همانا امام عصر (عج) است را خوب بشناسد و خواسته های او را به مرحله اجابت برساند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ گفت: به یقین این خواسته امام حسین (ع) است که ما حسین زمان خود را بشناسیم و از او حمایت کنیم.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 2 =