یک ابتکار تبلیغی از سوی طلاب رفسنجانی

مدیر گروه تبلیغی «پیک هدایت» از اختراع دستگاه حمل بار تبلیغی خبر داد و گفت: هر مبلغی که بخواهد به عرصه تبلیغ جهادی برود به ابزاری همچون تخته وایت برد، موکت، سیستم صوتی، پروژکتور و سایر ابزار نیازمند است که حمل آنها به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود.


حجت الاسلام مرتضی باقریان، مدیر گروه تبلیغی  «پیک هدایت» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از یک ابتکار خلاقانه توسط این گروه در رفسنجان خبر داد.

وی افزود:  گروه تبلیغی پیک هدایت در حال حاضر با عنوان کاروان حسینی در رفسنجان فعالیت می کند و ۴۰ مبلغ به عنوان اعضای این گروه حضور فعال دارند که ۲۳ نفر مرد و ۱۷ نفر زن هستند.

حجت الاسلام باقریان، ورود به عرصه تبلیغی را کار بسیار مهم و عرصه تبلیغ جهادی را کاری خلاقانه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر شش سال است که گروه تبلیغی پیک هدایت در عرصه جهادی تبلیغی فعالیت می کند که به یاری خدا تاکنون به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.

وی ادامه داد: این گروه تبلیغی بیشتر فعالیت های خود را در محیط باز انجام می دهد و به همین منظور نیاز به لوازم و ابزار جهت تبلیغ داشت، از این رو با ابتکار خلاقانه طلاب جوان یک دستگاه حمل بار تبلیغی ساخت و نام آن را«فاز سوم کاروان حسینی» گذاشت.

مدیر گروه تبلیغی  «پیک هدایت» تصریح کرد: هر طلبه و مبلغی که بخواهد به عرصه تبلیغ جهادی برود به ابزاری همچون تخته وایت برد، موکت، سیستم صوتی، پروژکتور و سایر ابزار نیازمند است که حمل آن به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود، بنابراین یک دستگاه پراید از کار افتاده را طراحی کردیم تا این کار را انجام دهد.

وی افزود: طرح اولیه این دستگاه توسط خود مبلغان طراحی و ارائه شد و توانستیم در روز عید قربان از آن بهره برداریم کنیم.

 

حجت الاسلام باقریان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مبلغ ما با استفاده از این دستگاه می تواند تمام ابزار خود را به راحتی حمل و نقل کند و حتی در هنگام اجرا از این دستگاه به عنوان پرده نمایشی بهره بگیرد.

مدیر گروه تبلیغی  «پیک هدایت» اظهار داشت: این دستگاه قابل حمل است و هر مبلغی که بخواهد در محیط آموزشی باز تبلیغ کند این دستگاه را به پشت خودروی شخصی وصل می کند و ابزار تبلیغی را در آن قرار می دهد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 4 =