طرح حساب ویژه حمایت از تولید ملی گامی موثر در اقتصاد است

خبرگزاری فارس: طرح حساب ویژه حمایت از تولید ملی گامی موثر در اقتصاد است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز تاسف از تسلط اقتصاد بر سیاست در کشور گفت: طرح حساب ویژه حمایت از تولید ملی گامی موثر در اقتصاد و تولید داخلی است. طرح حساب ویژه حمایت از تولید ملی گامی موثر در اقتصاد است،


محمد حسین بحرینی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار مشهد در محل اتاق بازرگانی اظهار کرد: در رأس مشکلات امروز کشور مشکلات اقتصادی قرار دارد که با توجه به سنجش‌ها و ارزیابی‌های مکرر این نتیجه حاصل شده همراهی نکردن بانک‌ها سبب بروز مشکلات عدیده اقتصادی شده است.

وی افزود:وضعیت امروز بانک‌ها و همراهی نکردن آنان با فعالان اقتصادی سبب بروز معضلاتی شده که به کرات می‌بینیم، بنده در نامه‌ای به رئیس جمهور به وی این مورد را اعلام کردم که نکند بانک‌ها، دولت را زمین بزند که البته در قالب این نامه تمامی دلایل و علت‌های خود را از بیان این مسئله ذکر کرده‌ام. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقطه بروز مشکلات این است که اقتصاد بر سیاست ما تسلط دارد، گفت: تسلط اقتصاد بر سیاست یکی از آفات اقتصادی کشور بوده همان طور که بسیاری از دولت‌ها را همین رویه بانک‌ها به زمین زدند که حال جدا از تمامی این مسائل باید بدانیم که به طور حتم نیازمند حمایت از تولیدکنندگان داخلی هستیم، در این راستا طرح حساب ویژه حمایت از تولید ملی کاری ارزشمند محسوب می‌شود. بحرینی با اشاره به مشکلات شهر مشهد نیز اظهار کرد: مشهد شرایط وی‍ژه و خاصی دارد، وجود حاشیه‌نشینی گسترده در این شهر، تنها یکی از مشکلات شهر امام رضا(ع) است، گرچه ما نمایندگان مجلس بسیار بر حل چالش‌های حوزه انتخابیه خود تاکید داریم و تلاش می‌کنیم اما نیازند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط نیز هستیم. وی با بیان اینکه نمایندگان از مشورت نکردن رحمانی فضلی در انختاب فرماندار مشهد گلایه دارند، گفت: باید برای انتخاب فرماندار مشهد از نمایندگان این شهر نیز مشورتی صورت می‌گرفت گرچه به آینده فرماندار جدید مشهد در مدیریت این شهر امیدوار هستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 12