تیم مذاکره بداند آمریکا اهل منطق نیست/ سیاسیون بر طبل لجبازی نکوبند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواهان در آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی هستند، گفت: امیدواریم برخی فعالان سیاسی بر طبل لجبازی نکوبند و بدانند جواب دشمن را باید با منطق خودش داد.


حجت الاسلام نصر الله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری رسا، درباره انتخابات اخیر آمریکا گفت: فضای کنگره آمریکا به ظاهر دو قطبی است و رقابت انتخاباتی وجود دارد، لکن در باطن هر دو زیر نظر جریان صهیونیستی حرکت می کنند و مدیریت می شوند.

حجت الاسلام پژمان فر ادامه داد: این بازی های سیاسی تنها به این خاطر است که حضور مردم خود را بیشتر کنند ولی حاکمیت هر یک از دو حزب در سیاست های کلی و جریان حاکم تغییر اساسی خاصی به وجود نمی آورد و تنها یک حرکت نمایشی است.
وی در مورد سیاست های احزاب آمریکا در مقابل آمریکا بیان کرد: در سی و پنج سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ نوع ملاحظات منطقی از طرف دو حزب حاکم آمریکا در برابر ایران وجود نداشته؛ به همین دلیل است که به هیچ کدام از دو جریان اعتماد نداریم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طیف اصلاح طلب و نا امیدی و ترس آنها از نتیجه انتخابات اخیر گفت: افرادی خود را شیفته بازی های سیاسی غربی ساخته اند و در کنار این مطلب امیدوار به حصول نتیجه از مذاکرات هسته ای بوده اند؛ این افراد نگاه جمهوری اسلامی را فراموش کرده و با ساده لوحی نا امید شدند و یا با لجاجت و فرافکنی دست نیافتن به نتیجه در مقابل آمریکا را حاصل این انتخابات می دانند.
حجت الاسلام پژمان فر ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مردم ما دریافتند که نباید به سیاست های غیر منطقی آمریکا دل ببندند، تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز به لایه های جمهوری اسلامی توجه کرده و بدانند که طرف مقابل از منطق فاصله زیادی داشته و اهل زور و سلطه است.
وی به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما جنگ را در میدان جنگ حل می کنیم نه در مذاکرات، اظهار داشت: همان اندازه که سرزمین مان را در مذاکرات پس گرفتیم به حقوق مان در مذاکرات هسته ای دست خواهیم یافت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک سال و نیم گذشته باعث عقب ماندگی هایی در فرآیند هسته ای ما شد؛ امیدوارم برخی فعالان سیاسی بر طبل لجبازی نکوبند و بدانند که جواب دشمن را باید با منطق خودش داد.

حجت الاسلام پژمان فر در پایان گفت: امام فرمود «رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است» هر چه بیشتر در مذاکرات پیش رفتیم بیشتر ضرر کردیم و امیدوارم تیم مذاکره کننده اجازه ندهند که بیشتر از این ضرر کنیم و مواضع مان را از دست بدهیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 13