کتابی که پس از سی سال مجوز نشر گرفت + سند و عکس

کارشناسان ما تنها با بررسی ۴۰ صفحه ابتدایی این کتاب به مواردی از توهین ها و هتاکی ها نسبت به رسول الله و حضرت زهرا (س) دست پیدا کردند…
کتابی که به گفته ناشرش حداقل ۳۰ سال چاپ و نشر آن ممنوع بوده در سال ۱۳۹۳ از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران مجوز نشر گرفت. کتابی سراسر توهین به رسول الله، حضرت خدیجه، حضرت زهرا، امیرالمومنین و….
 

کارشناسان ما تنها با بررسی ۴۰ صفحه ابتدایی این کتاب به مواردی از توهین ها و هتاکی ها نسبت به رسول الله و حضرت زهرا (س) دست پیدا کردند

 
در متنی گستاخانه عنوان شده است که حضرت زهرا به شخصی به نام عنتر که غلام حضرت خدیجه بوده است علاقه داشته است:
 
"خدیجه گفت عنتر تو بعد از این به من خدمت نخواهی کرد زیرا من بزودی از این جهان میروم. اگر قصد خدمتگزاری داری بدخترم فاطمه خدمت بکن و من فکر میکنم او هم به تو علاقه دارد!!!!
 
3
علت محبت رسول الله به حضرت زهرا:
 
"در این کتاب علت محبت زیاد رسول الله به حضرت زهرا را چنین بیان کرده اند "شاید بمناسبت اینکه فاطمه ضعیف البنیه بود او را بیشتر دوست میداشت”

 

4

حذف جایگاه و مقام امیرالمومنین:
 
"در غار حرا هیچ خبری از امیرالمومنین نیست!! اما به جای آن ابوبکر وجود دارد!
در ماجرای دعوت مردم به اسلام خبری از امیرالمومنین نیست برعکس این عایشه است که آیات سوره تین را برای مردم می خواند. از پیامبر دفاع می کند و…”
البته در این کتاب نکات بامزه و خلاف عقل نیز وجود دارد
در جای جای این کتاب ادعا می شود که راوی می گوید عربستان!! در حالی که در زمان پیامبر اصلا لفظ عربستان وجود نداشته است
یا در جای دیگر کتاب زمانی که عایشه قصد تسکین پیامبر را دارد. بیماری حضرت خدیجه را سرطان اعلام می کند:
"من از ام عمرو که قابله است شنیدم که میگفت خدیجه زوجه محمد مبتلا به مرض سرطان است”

5

چگونه امکان دارد کارشناس‌های ما تنها با خواندن ۴۰ صفحه ابتدایی کتاب به این مطالب برسند اما مسئولین ذی‌ربط هیچ اشکالی در این کتاب پیدا نکرده و به آن مجوز نشر بدهند؟
بهتر نیست مسئولین مربوطه کمی نظارت خودشان را بر زیرمجموعه‌های خویش بیشتر کنند تا چنین کتاب‌هایی مجوز نشر و اجازه حضور در نمایشگاه های کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران را پیدا نکنند؟
"نکته مهم:
مطالبی که خدمت شما از کتاب مربوط ارائه شد. مربوط به نسخه این کتاب که قبل از انقلاب چاپ شده است می باشد.در تماس مستقیم با ناشر کتاب متوجه شدیم در این کتاب در چاپ سال ۱۳۹۳ تغییر محتوایی صورت نگرفته است و همین متون وجود دارد ” تنها سه الی چهار خط از کل کتاب ۵۰۰ صفحه ای حذف شده است” در حالی که بررسی ما در ۴۰ صفحه نشان داد حتی اگر فقط همین اشکالات از کتاب چاپ قدیم حذف شده باشد باید به حدود ۱۰ خط رسیده باشد*فایل صوتی ناشر که مدعی شده است چهار خط از کتاب حذف شده است موجود می باشد*





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 10