شیعه لندنی به اندازه وهابیت خطرناک است


 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این‌که شیعه لندنی به اندازه وهابیت خطرناک است، گفت‌: این‌ها با استفاده از ماهواره، هیأت‌‌های عزاداری، مداحان و تربیت طلبه به فکر تفرقه در میان امت اسلامی هستند این‌ها با شاه، آمریکا و اسرائیل غاصب می‌سازند اما با خمینی، خامنه‌ای و مطهری نساخته و حتی لعن نیز می‌کنند.
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران،‌ با انتقاد از شبکه‌هایی که سخنان افراد را تقطیع کرده و با تحریف پخش می‌کنند،‌ اظهار داشت: برخی به تعبیر امام خمینی(ره) اسلامشان آمریکایی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شیعه انگلیسی هستند.

 

وی با تأکید بر این که باید مراقب تشیع انگلیسی که از لندن تغذیه می‌شود بود، ابراز کرد: این افراد با شبکه‌های ماهواره‌ای خود هدفی جز احمق نشان دادن شیعه ندارند و به دنبال جنگ‌های داخی در میان مسلمانان به ویژه در ایران هستند.

 

رحیم پور ازغدی ادامه داد: تفرقه‌افکنان و شبکه‌های آنها از انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها حمایت می‌شوند وهابیت منتظر این افراد هستند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شیوه‌های عزاداری گروه‌های تفرقه افکن را مورد توجه قرار داد و گفت: این افراد به دنبال ترویج سبک‌های غلط عزاداری و بدعت هستند و همه را نسبت به اسلام بدبین می‌کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که این‌گونه عزاداری‌ها قطعا مورد رضایت ائمه اطهار(ع) نیست، افزود: این افراد آبروی ابا عبدالله الحسین(ع) را می‌برند؛ امام حسین(ع) به اندازه‌ای نگران عزت اهل بیت(ع) بود که ظهر عاشورا به زینب(س) و بانوان کاروان فرمودند: ضجه نکیند و از خود ذلت نشان ندهید.

 

رحیم پور ازغدی ادامه داد: اما متأسفانه عده‌ای نامرد تصویری غلط از امام حسین(ع) و عزاداری آن حضرت را به نمایش می‌گذارند؛ این افراد یک روایت از امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) نه می‌توانند بخوانند و نه می‌توانند تبیین کنند این‌ها حتی قرآن را نیز از رو نمی‌توانند بخوانند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر این‌که ۹۰ درصد مداحان و هیأت‌ها برای خدا و عشق به امام حسین(ع)‌ خدمت می‌کنند،‌ ابراز کرد:‌ اگر این مداحان خالص و مرثیه خوانان نبودند تا الآن قضیه کربلا فراموش شده بود.

 

وی تصریح کرد:‌ برخی به اسم مداحی و تعزیه خوانی دست به هر اقدامی زده و بدعت را وارد دین می‌کنند، قطعا این افراد اگر روز عاشورا بودند میدان نمی‌رفتند چنانکه در انقلاب و در جنگ نیز به صحنه نیامدند.

 

رحیم پور ازغدی با تأکید بر این‌که تفرقه افکنان و بدعت وارد کنندگان به دین که در ظاهر دم از اسلام و امام حسین(ع) می‌زنند حتی حاضر به مبارزه با داعش نیز نیستند، اظهار داشت: تکفیری‌ها گفتند می‌خواهیم حرم امام حسین(ع) را تخریب کنیم اما چرا حرکتی از سوی این افراد به اصطلاح عاشق امام حسین(ع) صادر نشد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: برخی تا زندگی آنها بر وفق مراد است حسین حسین می‌گویند اما لحظه‌ای که باید از مال، جان و آبروی خود در راه اسلام مایه بگذارند، فرار می‌کنند؛ کسانی به اباعبدالله الحسین(ع) ارادت و ایمان داشتند که در جنگ تحمیلی زیر بمباران شیمیایی حسین حسین گفتند و ایستادند، نه نامردان، شیعیان انگلیسی  و مداحان فاسد.

 

وی با بیان این‌که تفرقه افکنان باید روز قیامت پاسخگوی حضرت زهرا(س) باشند که برای ریختن آبروی شیعه کمک به وهابیت کردند، گفت: چرا فیلم‌های مجالس مداحی و عزاداری شما را در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌کنند؟! روضه امام حسین(ع) هست تا زمانی که دنیای شما برقرار است، نان اهل بیت را می‌خورید اما چوب اهل بیت(ع) را حاضر نیستید بخورید.

 

رحیم پور ازغدی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) مبنی بر این‌که باید مراقب یتیمان اهل بیت(ع) بود، ابراز کرد:‌ یتیمان اهل بیت(ع) کسانی هستند که از معارف ایشان دور شده‌اند و هر کس یک نفر را از شبهه‌ها در بیاورد فضیلت فراوان دارد و این مسأله امروز وظیفه اصلی ما است.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: چند وقت پیش دو نفر از مراجع عظام تقلید در قم فرمودند که آنچه در روایات ما سفارش فراوان شده در مورد دهه محرم و زیارت اباعبدالله الحسین(ع) است و اگر بخواهید در موارد دیگر مدام دهه‌های عزاداری درست کنید عزای امام حسین(ع) تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: مراجع تقلید ما می‌گویند ما در طول سال باید مرید،‌ تابع و محب اهل بیت باشیم اما وقتی دهه‌های مختلف عزاداری راه افتاد دهه امام حسین(ع) به فراموشی سپرده می‌شود، آن تأکید خاصی که شده روی عزاداری امام حسین نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد و نباید عزاداری اهل بیت عادی شود تا کسی رغبت به عزاداری نداشته باشد.

 

رحیم پور ازغدی با بیان این‌که باید معارف اهل بیت(ع) مورد توجه قرار گیرد، گفت: یک کتاب پانصد صفحه‌ای راجع به فرمایشات حضرت زهرا(س) نیست آن وقت به فکر برگزاری دهه‌های مختلف هستیم.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به توطئه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه افکن علیه اسلام و تشیع، گفت: کسانی که می‌گویند محبت کافی است و اطاعت اهل بیت لازم نیست همان حرف مسیحی‌ها را می‌زنند و حرف شیعه اهل بیت این نیست کسانی که این‌گونه سخن می‌گویند شیعه نیستند و قالتاق هستند.

 

وی با اشاره به تحریف سخنان خود از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه افکن، اظهار داشت: تعبیر قالتاقی که شهید مطهری فرموده و بنده آنرا نقل کردم در این شبکه‌ها بیان شده که بنده همه شیعیان را قالتاق نامیده‌ام در حالی که بنده گفتم عده‌ای مانند شما که بین مسلمانان تفرقه می‌اندازند قالتاق هستند و عده ای نیز شیعیان واقعی امام حسین(ع) هستند؛ شیعه قالتاق کسی است که در بازار ربا می‌خورد و کلاهبرداری می‌کند.

 

رحیم پور ازغدی با بیان این‌که شیعه لندنی به اندازه وهابیت خطرناک است، گفت‌: این‌ها با استفاده از ماهواره، هیأت‌‌های عزاداری، مداحان و تربیت طلبه به فکر تفرقه در میان امت اسلامی هستند این‌ها با شاه، آمریکا و اسرائیل غاصب می‌سازند اما با خمینی، خامنه‌ای و مطهری نساخته و حتی لعن نیز می‌کنند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: این افراد به خاطر این که امام خمینی دم از وحدت امت اسلامی می‌زدند بزرگ‌ترین توهین‌ها را به ایشان کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این افراد کسانی هستند که در ۱۵ خرداد وقتی امام خمینی فرمودند برای نیمه شعبان چراغانی نکنید چون عزاداریم اعلام کردند که ما نیمه شعبان را رها نمی‌کنیم؛ اسلام آمریکایی و شیعه لندنی که رهبری می‌فرمایند همین‌ها هستند.

 

رحیم پور ازغدی ادامه داد: افراد تفرقه افکن شاه، صدام، اسرائیل، آمریکا و داعش را می‌پذیرند و با آنها درگیر نمی‌شوند اما با خمینی، خامنه‌ای و مطهری درگیر می‌شوند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سخنان شهید مطهری، بیان کرد: شهید مطهری کسانی را قالتاق می‌داند که به اسم شیعه دم از ظهور امام زمان(عج) می‌زنند و گناه را رواج می‌دهند؛ این افراد نسبت به انقلابیون با بغض و کنیه نگاه می‌کنند این‌ها کینه‌ای که به امام داشتند نسبت به شاه نداشتند این‌ها می‌گویند هرچه گناه باشد امام زمان(عج) زودتر می‌آید.

 

وی بر ضرورت توجه مداحان هیأت‌های مذهبی به منشور رهبری تأکید کرد و گفت: رهبری فرمودند که در عزاداری‌های لخت نشوید و بحث حرام بودن نبود بلکه توصیه بود اما برخی سرو صدا راه انداختند؛ تشیع این افراد اطاعت از امام حسین نیست بلکه دکان راه انداخته‌اند.

 

رحیم پور ازغدی با بیان‌ این‌که در برخی از جلسات به اصطلاح عزاداری قلاده به گردن انداخته و صدای سگ از خود در می‌آورند، اظهار داشت: متأسفانه امسال در مشهد این کار صورت گرفت و برخی در کنار نام امام حسین(ع) پارس می‌کردند.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این که این افراد بیان می‌کنند که امام خمینی(ره) باید پاسخگو باشد که چرا گفته با قاتلان حضرت زهرا(س) وحدت کنیم،‌ گفت: مردم سنی ما قاتل حضرت زهرا نیستند و در شهرهای سنی نشین ما دوستدار اهل بیت بوده و مراسم عزاداری برپا می‌کنند.

 

وی سخنان امام خمینی در منشور روحانیت را مورد توجه قرار داد و افزود: امام خمینی بیان می‌کنند استعمار در فرهنگ حوزه‌های ما نفوذ کرده است وقتی حربه تهدید کارگر نشد راه‌های نفوذ تفویت شد؛ نخستین حربه‌ این‌ها القای جدایی دین از سیاست است و می‌گویند نباید عاشورا و مهدی را سیاسی کرد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امام حسین فرمود ما با حاکمی مثل یزید بیعت نمی‌کنیم و این سیاسی بودن امام حسین(ع) را می‌رساند؛ شعار حضرت حجت(عج) عدالت جهانی است و عدالت با از بین رفتن حکومت‌های ظالم و فاسد به وجو می‌آید.

 

وی با بیان این‌که بنده یک توفیق الهی دارم که از سوی وهابیت تهدید به کشتن شده‌ام و ریگی نیز در بازجویی‌های خود اسم من را برده بود، ابراز کرد: انشاءالله از این به بعد شیعه‌های انگلیسی، وهابیت صهیونیست‌ها با هم متحد شوند چون بنده دوست دارم با آنها درگیر شوم و از این بعد به فضل الهی با تمام قدرت باید با آنها درگیر شد؛ این وظیفه شرعی ما است و لبیک یا حسین یعنی همین.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 5 =