انتقاد شدید مسئول دفتر مقام معظم رهبری از ازدواج سفید

مسئول دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند تا فرهنگ و روابط خانوادگی مردم ما را منحرف کند، اظهار کرد: شرم‌آور است یک زن و مرد یا دختر و پسر بدون عقد و ازدواج با هم زندگی کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های بنیاد برکت در روستای سولقان با طرح این پرسش که ازدواج سفید یعنی چه و محصول این زندگی چه می‌شود، گفت: دیری نمی‌رسد که مردمی که این نوع زندگی را برمی‌گزینند، نسل حلال‌شان از بین می‌رود و حرام‌زاده می‌شوند. حاکم اسلامی باید با شدت با این نوع زندگی مقابله کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنگامی که امام علی (علیه السلام) مالک اشتر را برای ولایت به مصر فرستاد به او چهار وظیفه دارد اول اینکه خراج مصر را جمع کند، دوم با دشمنان مصر جهاد کند، سوم به اصلاح امور مردم اقدام کرده و چهارم شهرها و مناطق مختلف را آباد کند.
گلپایگانی در ادامه با بیان این‌که در آیات زیادی بر جمع‌آوری زکات تاکید شده است، خاطرنشان کرد: در کشور ما چند سالی است که هر کاری برای جمع‌آوری زکات انجام شده که البته کافی نبوده است.
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که کشوری که می‌خواهد عزتمند باشد باید توان نظامی بالایی داشته باشد، اظهار کرد: اگر آمادگی نیروهای مسلح ما نبود، امروز مشخص نبود که وضع کشور این‌چنین باشد. اگر دشمنان ما که در راس آنها آمریکا قرار دارد اطمینان داشتند که می‌توانستند نظام را ساقط کنند برای این درنگ نمی‌کردند، اما آنها می‌دانند که آسیب‌پذیر هستند. رییس‌جمهور آمریکا برای اینکه چند دقیقه با رییس‌جمهور ما ملاقات کند به هر در و دیواری می‌زند که این اتفاق کمی نیست.
وی ادامه داد: اوباما مشتاق است با رییس‌جمهور ما صحبت کند، در حالیکه در سازمان ملل مسئولان کشورهای مختلف دوست دارند با اوباما دست بدهند. رهبری هوشمندانه اظهار کردند ما نیازی نداریم که آمریکا به ما اعتماد کند.
وی با اشاره به این‌که رسیدگی به امور فرهنگی، بهداشتی، خدماتی، تربیت نسل جوان و تقویت تدین افراد جامعه یکی دیگر از وظایف حاکمان است، اظهار کرد: کارگزاران حکومت وظیفه دارند مردم را خداپرست بار بیاورند. حاکم اسلامی باید با شدت در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن بایستد.
رییس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که آباد کردن شهرها و مناطق یکی دیگر از وظایف کارگزاران حکومت است، اظهار کرد: بنیاد برکت با همه وجود در راستای اجرای فرمان رهبری اقدامات بنیادی انجام داده است. اکنون یک دانش‌آموز در روستا مشاهده می‌کند که امکانات مدرسه او با مدارس شهرها یکسان است. من سلام رهبری را به مسئولان بنیاد برکت ابلاغ می‌کنم. امیدوارم موفقیت‌های این بنیاد و ستاد اجرایی فرمان امام ادامه یابد.
گلپایگانی در پایان با اشاره به این‌که هنگامی که یک انسان می‌میرد نزدیکان او می‌گویند او چه به جا گذاشته، اما ملائکه می‌گویند چه چیزی جلوتر از خود فرستاده است، خاطرنشان کرد: باید از امکاناتی که رهبری در اختیار شما قرار داده نهایت استفاده را بکنید و در حساب پس‌انداز آخرت خود بگذارید، زیرا این امکانات همواره در اختیار ما نیست. صد سال آینده هیچ کس ما را نمی‌شناسد. 





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 2 =