وحدت مسلمین مهم‌ترین پیام اربعین حسینی است

حجت الاسلام پژمان فر، نماینده مجلس شورای اسلامی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وحدت مسلمانان را یکی از مهم ترین پیام های راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی دانست و تاکید کرد که شیعیان، پیروان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با این اقدام نشان خواهند داد که در مقابل این جریانات منحرف و جنایتکار با همه توان خواهند ایستاد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به آثار و پیامدهای همایش و راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: تجمع و همایش بزرگ اربعین، آثار بزرگ تربیتی، سیاسی و اجتماعی دارد.

وی با اشاره به آثار تربیتی و دینی عزاداری اربعین، اظهار داشت: نخستین پیامد تجمع و راهپیمایی اربعین این است که موجب تقویت ایمان و ارزش‌های دینی در افراد می‌شود و آثار تربیت فردی بر انسان‌ها دارد.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان آثار منطقه‌ای و جهانی همایش اربعین، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت شیعیان مهم ترین پیام اربعین است که از تمام ظرفیت شان برای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) استفاده می‌کنند و این مکتب نورانی را بهترین سبک زندگی می‌دانند.

وی با اشاره به پیام سیاسی ضد تکفیری و ضد استکباری راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی، افزود: شیعیان در مقابل این جریانات منحرف و جنایتکار با همه توان خواهند ایستاد و نخواهند گذاشت که دشمنان اسلام به فجایع خودشان ادامه دهند.

وی به وحدت ملیت‌های مختلف در کربلا اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه‌ شیعیان از کشورهای مختلف با فرهنگ‌های متفاوت برای زیارت سید و سالار شهیدان(ع) در کربلا حضور پیدا می‌کنند که وحدت و دوری از اختلاف، پیام این تجمع عظیم است و مسلمانان در صورت داشتن وحدت به اهدافشان خواهند رسید.

حجت الاسلام پژمان فر با بیان پیام اربعین به گروه‌های مختلف تأکید کرد: گروه‌های مختلف داخلی نیز باید با یکدیگر وحدت داشته باشند و بدانند که مسلمانان و شیعیان از طریق وحدت به اقتدار و عزتمندی خواهند رسید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 12