منجلاب ثروت مسؤولان را به تباهی می‌کشاند/ وقت امتحان پس دادن غرب است نه ایران

حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: متأسفانه افکار اشتباهی در برخی مسؤولان وجود دارد که هرکس به مقامی رسید باید از ثروت نیز برخوردار باشد؛ این در حالی است که منجلاب ثروت مسؤولان را به تباهی می‏کشاند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار مولاوردی، معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، با اشاره به ادعاهای دروغین غرب در زمینه دموکراسی و حقوق بشر، گفت: جهان منهای اسلام یعنی همین غربی که ۷۰ تا ۸۰ میلیون نفر را در جنگ های مختلف کشته‏ است و ادعای دموکراسی هم می‏کند.

وی با بیان این که ایران هیچ‏گاه قصد ساخت سلاح اتمی را نداشته و ندارد، افزود: آمریکا و استکبار جهانی که از سال‏ها پیش اتمی شده بودند از ساخت سلاح اتمی توسط ایران می‏ترسند، در حالی که ایران هرگز به دنبال این سلاح مرگبار نبوده؛ در حال حاضر هم اگر جنگی پیش بیاید دیگر زمینی باقی نخواهد ماند؛ چرا که دست همه بر روی ماشه اتم است.

حضرت آیت الله جوادی آملی در ادامه سخنان خود درباره مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ گفت: جمهوری اسلامی ایران و مردم همیشه در صحنه در هشت سال جنگ تحمیلی و با قبول قطعنامه نشان داده‏اند که به تعهدات پایبند و به دنبال امنیت و ثبات در منطقه هستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: باید به امثال آقای جان کری بگویید که مگر ما امتحان نداده ایم، ما هشت سال جنگ را تحمل کرده ایم و امتحان خود را پس داده ایم، باید به جان کری فهماند که ما آقایی خود را ثابت کرده ایم و این غرب است که باید امتحان پس دهد.

این مرجع تقلید همچنین درباره فساد مالی بیان کرد: متأسفانه افکار اشتباهی در برخی مسؤولان وجود دارد که هرکس به مقامی رسید باید از ثروت نیز برخوردار باشد؛ منجلاب ثروت مسؤولان را به تباهی می‏کشاند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام زن در اسلام، گفت: فخر زنان اسلام در برخی امور که امروز رایج شده و به خاطر آن جایزه می گیرند، نیست. در نظام اسلامی زن نقش سکینت و مهر و عاطفه را در خانواده دارد، مدیران و جامعه خوب وابسته به وجود مادران خوب است.

وی با تبیین دوستی و گذشت عاقلانه بین اعضای خانواده به عنوان دو اصل محوری خانواده، افزود: مادر، دانشگاه خانواده است؛ عظمت زن در دانشمندی و مجرای خلقت اوست که متأسفانه امروزه این مقام را تقدیم صنعت روز کرده‏ایم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 5 =