آیت‎الله صافی گلپایگانی: با شعار اشتباه «فرزند کمتر زندگی بهتر» مبارزه شود

 حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به فرهنگ غلطی که در گذشته به اسم فرزند کمتر زندگی بهتر ترویج می شد، گفت: هرچه مشکل داریم به خاطر عمل نکردن به دستورات حیات بخش اسلام است. این دین مقدس در تمام امور زندگی و ابعاد مختلف انسانی برنامه دقیق و حساب شده و محکم دارد.


به گزارش خبرگزاری رسا، پنج شنبه ۲۷ آذر ۹۳ دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

 

در این دیدار ابتدا هاشمی گزارش مبسوطی از طرح سلامت و تحول مهمی که در وزارت بهداشت اتفاق افتاده، خدمت معظم له ارائه نمود.


سپس حضرت آیت الله صافی ضمن ابلاغ سلام خویش به خدمت رییس جمهور محترم، آقای دکتر روحانی گفت: من از جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تشکر می کنم. شما کار بسیار بزرگی را انجام دادید و منشا خیر و برکت شدید. من این موفقیت بزرگ را که موجب رضایت مردم شده است به شما تبریک عرض می کنم.


این مرجع تقلید ادامه داد: حقیر از اول انقلاب در مسائلی که در وزارت بهداشت جریان داشت مطلع بودم و شاید بتوان گفت تا به حال چنین توفیقی برای این وزارتخانه حاصل نگردیده است. البته این نیت پاک شما و همکاران دراین شغل مقدس پزشکی است و خودتان باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشید. کار بسیار مقدسی است و ثواب و اجر آن بسیار زیاد است.

 

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از بیاناتشان با اشاره به فرهنگ غلطی که در گذشته به اسم فرزند کمتر زندگی بهتر ترویج می شد اظهار داشت: هرچه مشکل داریم به خاطر عمل نکردن به دستورات حیات بخش اسلام است. این دین مقدس در تمام امور زندگی و ابعاد مختلف انسانی برنامه دقیق و حساب شده و محکم دارد.


وی افزود: اگر فرهنگ غنی اسلام را در دانشگاه ها و مدارس تدریس نماییم و مردم را با این فرهنگ پربار و گسترده آشنا نماییم، بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.


این مرجع تقلید مسئولیت ها را امانت و فرصتی گذرا و کوتاه خواندند که باید از این فرصتها در جهت تقرب به خداوند متعال استفاده کرد و بیان داشت: در هر صورت اگر ما بتوانیم از این فرصت های به دست آمده برای عزت مملکت اسلامی و رفاه حال مردم به خصوص محرومان استفاده کنیم، افتخار بزرگی است.


وی عنوان کرد: بنده با فعالیت های خیر و خوب شما در قبل از وزارت آشنا بودم و سوابق خوب شما و تجربه های مفیدتان در امر پزشکی و خدمت به مردم سرمایه ی بزرگی برای شماست که بحمدالله با کارهای مثبت صورت گرفته دولت و وزارت بهداشت اعتبار خاصی پیدا کرده است.


حضرت آیت الله صافی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر هاشمی و وزارت بهداشت گفت: انشاء الله بتوانید این کار را ادامه دهید و مأیوس نباشید. هدف بسیار مقدسی است و برای رسیدن به هدف بزرگ هر مشکلی را انسان باید تحمل کند. من همیشه دعاگوی شما و پزشکان محترم هستم که بتوانید بیشتر برای اسلام و کشور عزت و سرافرازی بیافرینید. انشاء الله کارهای شما موجبات رضایت خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 10