راهپیمایی و حضور در صحنه زنگ خطری برای صهیونیست‌ها است

حجت الاسلام علی اصغر لطفی
حجت‌الاسلام لطفی شرکت در راهپیمایی و حضور در صحنه را زنگ خطری برای صیهونیست ها عنوان کرد و گفت: صیهونیست‌ها با تشکیل داعش و ایجاد اختلاف در جهان اسلام سعی کردند جهان اسلام را به خود مشعوف کنند و خود را در امنیت بدانند اما صیهونیست ها باید بدانند که وقتی پای منافع اصلی اسلام در میان است، امت اسلامی با یکدیگر وحدت داشته و در صحنه هستند.

حجت الاسلام علی اصغر لطفی، رییس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد، از راهپیمایی در اعتراض به اهانت وقیحانه و سازماندهی شده استکباری صیهونیستی نسبت به ساحت مقدس قدس شریف و تجاوزات و جنایات نظامیان اشغالگر صیهونیست در مسجدالاقصی و با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطینی خبر داد.

عضو شورای شهر افزود: راهپیمایی با هماهنگ شورای تبلیغات اسلامی، بعد از نماز جمعه از خروجی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه خسروی و چهار راه شهدا برگزار می شود.

وی با بیان آن که یکی از اهداف صیهونیست ها در طول تاریخ، تصرف قدس و مسجدالقصی بوده است، گفت: صیهونیست ها در طول مقاومت امت اسلامی نتوانسته اند به اهداف خود برسند؛ حال با اختلاف اثربخشی که بین مسلمانان ایجاد کرده و مسلمان کشی که به وسیله داعش شکل گرفته است، استفاده کرده اند تا با اولین آزمون در تصرف مسجدالقصی اقدام کرده و اگر نتیجه بخش بود به اهداف بعدی خود که اشغال از نیل تا فرات است، ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به روحیه جهادی و حزب الله و بحث مقاومت، اظهار کرد: یکی از دلایل تأکید ایشان این است که اگر صیهونیست ها احساس امنیت کنند، ارتش های اسلامی را متوقف و اختلاف را در ممالک اسلامی ایجاد کرده و این وضعیت، فرصت خوبی برای ان ها است تا عملیات غافلگیرانه داشته باشند و ضربه های جبران ناپذیری را به جهان اسلام وارد کنند.

رییس کمسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد شرکت در راهپیمایی و حضور در صحنه را زنگ خطری برای صیهونیست ها عنوان و اظهار کرد: صیهونیست ها با شکل دادن داعش و ایجاد اختلاف در جهان اسلام سعی کردند جهان اسلام را به خود مشعوف کنند و خود را در امنیت بدانند اما صیهونیست ها باید بدانند که وقتی پای منافع اصلی اسلام در میان است، امت اسلامی با یکدیگر وحدت داشته و در صحنه هستند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود مسأله غفلت و نفوذ را مطرح کرده اند، گفت: هر گاه به مسائل حاشیه ای پرداخته شود و دشمن را از یاد ببریم و یا این که فکر کنیم دشمن تغییر تاکتیک داده و در حوزه برجام توافق کنیم، شبیخون خواهیم خورد که سابقه تاریخی این عملکرد کفار را در زمان پیامبر اکرم (ص) شاهد بودیم.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: باید گوشزد شود که خنده دشمن به خاطر صلح نیست و تغییر تاکتیک داده است که یک جا عقب نشسته و دوباره ضربه بزند.

عضو شورای شهر با اشاره به حمله شکل گیری حمله چهارم صیهونیست ها و حمله به مسجدالقصی، خاطرنشان کرد: صیهونیست ها فکر کرده اند، باور ما شده است که با آن ها دوست شده ایم و یا خیال کرده اند که اختلافات به گونه ای است که کسی به آن ها معترض نخواهند شد که این ها خیال باطلی است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 11