اعدام شیخ نمر به سقوط آل سعود منجر خواهد شد/ سکوت جهان اسلام سعودی ها را گستاخ و جری کرده است

حجت الاسلام پژمانفر
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر حکم سقوط خود را مهر خواهد کرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در واکنش به صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط آل سعود، اظهار کرد: عربستان پرونده بسیار سیاهی دارد و در سال های اخیر و رفتارهای آل سعود در یمن و فاجعه منا نشان داد در آنجا عقلانیت حکم فرما نیست.

وی با بیان این که روشی که سلطان فعلی آل سعود در پیش گرفته است بهترین روش برای اضمحلال آل سعود خواهد بود، تصریح کرد: حکم اعدام شیخ نمر می تواند عاملی باشد برای نزدیکی سقوط آل سعود و اگر آنها عاقل باشند نباید دست به این جنایت بزنند ولی متاسفانه مخاطبان ما انسان های عاقلی نیستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهان اسلام در فاجعه منا سکوت کرده است و اقدامی انجام ندادند و دلیل اینکه آل سعود روز به روز جری می شوند و دست به چنین اقداماتی می زنند، سکوت جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه اگر سکوت مجامع بین المللی و بویژه جهان اسلام ادامه پیدا کند، آل سعود بر انجام این جنایت خود مصرتر خواهد شد، افزود: امیدواریم با توجه به اینکه ملت های اسلامی از بروز این جنایت ها ناراحت هستند، دولت ها به خواست ملت های خود توجه کنند و تصمیم خوبی در این رابطه اتخاذ کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ایران توقع دارند که دستگاه دیپلماسی کشور نقش فعالی در این موضوع داشته باشد، بیان کرد: متاسفانه دستگاه دیپلماسی کشور در مواجهه با عربستان فعال نیست و مردم از برخورد دستگاه دیپلماسی با عربستان رضایت ندارند و در ارتباط با حکم اعدام این عالم شیعی نیز هنوز دستگاه دیپلماسی اقدامی انجام نداده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 8