حاکمان نابخرد عربستان سعودی به سربازان بی جیره و مواجب استکبار تبدیل شده اند

جامعه روحانیت مبارز
جامعه روحانیت مبارز در پیامی تصریح کرد: تندروی ها و پریشانی های امروز در سوریه و عراق و یمن و فلسطین و افغانستان، حاصل تبانیِ ویرانگر دشمنان خارجی امت اسلامی و فتنه گران داخلی است. حاکمان نابخرد عربستان سعودی، در این گیرودار خونین، به سربازان بی جیره و مواجب استکبار بدل شده اند، در آتش این فجایع ضدانسانی می دمند و آسایش و ثبات را از همه سلب می کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه ای صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمرباقر النمر را محکوم کرد.

متن پیام جامعه روحانیت مبارز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَد أَرسَلنا مِن قَبلِکَ رُسُلًا إِلی قَومِهِم فَجاءوهُم بِالبَیِّناتِ فَانتَقَمنا مِنَ الَّذینَ أَجرَموا وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنینَ

امت اسلام و ملت انقلابی ایران!

این روزها منطقه و جهان اسلام، نظاره گر خون یزی و خشونتی است که استکبار ستمکار جهانی، طرّاح و برنامه ریز آن، و نااهلان مسلمان نما عاملان و آتش بیاران معرکه آن هستند. امت همیشه مظلوم اسلام، در بی اعتنایی جانکاه حاکمانی که فقط نام مسلمانی را بر خود دارند، شاهد قربانی شدن عزیزان خود است. براستی مسلمانان آزاده، این غم جانسوز را با که بگویند؟ از سکوت منادیانِ همیشه خاموش حقوق بشر بنالند یا از خیانت و بی خبری برخی حکمرانان اسلامی؟

تندروی ها و پریشانی های امروز در سوریه و عراق و یمن و فلسطین و افغانستان، حاصل تبانیِ ویرانگر دشمنان خارجی امت اسلامی و فتنه گران داخلی است. حاکمان نابخرد عربستان سعودی، در این گیرودار خونین، به سربازان بی جیره و مواجب استکبار بدل شده اند، در آتش این فجایع ضدانسانی می دمند و آسایش و ثبات را از همه سلب می کنند. شگفتا که هنوز داغ دل جهان اسلام در ماجرای غمبار منا سرد نشده، بدخواهی، بی شرافتی و بی خردیِ این حرامیان حرم، خود را در نمونه آشکار دیگری نشان داده است: صدور حکم اعدام برای روحانی آگاه، حق طلب و مجاهد، آیت الله شیخ نمرباقر النمر،خیانت به اسلام و مصداق بارز آب به آسیاب دشمن ریختن و تفرقه افکنی میان امت اسلام است. هر نوع اقدام جنایتکارانه علیه این مبارز دینی، آتش کینه مسلمانان از آل سعود را تیزتر و انتقام الهی را نزدیک تر می کند. پیام جهان اسلام به آل سعود این است که دهن کجی به مسلمانان را متوقف کنند، کارنامه تباه خود را سیاه تر نکنند و عاقبت شوم «و انّ جهنم لموعدهم اجمعین» را برای خود رقم نزنند.

بی شک اعدام این عالم اسلامی و مجاهد فی سبیل الله گناهی نابخشودنی و مستوجب پاداشی سخت در دنیا و آخرت خواهد بود و جهان اسلام و امت اسلامی ایران وظیفه اسلامی خود را قطعاً عملی خواهد ساخت.

تاریخ پرفراز و نشیب جهان اسلام نشان می‏دهد که اصلی‏ترین مانع بر سر منافع بدخواهان، آرمان اندیشی و وحدت اهل اسلام بوده است. هیمنه بین المللی اسلام و خنثی کردن ماجراجویی های دشمنان با کمترین هزینه نیز ارمغان همین وحدت هاست. در این مسیر، جمهوری اسلامی ایران، برای پاسداری از کیان اسلام، خود را به مرزهای سرزمینی محدود نمی کند. آری، دفاع از امت اسلامی و جلوگیری از قتل و خونریزی به نام اسلام، رسالت حتمی همه اهل اسلام است. دستور قرآنی «ولا ترکنوا الی الذین ظلموا» و نیز فرمان جاودان نبوی که «من اصبح و لم یهتمّ بامور المسلمین فلیس بمسلم»، همان درس ستم سوزی و دفاع از مظلوم است که اسلام به انسان معاصر می دهد.

خداوندا! به پاس قداست این ماه، برای امت اسلامی، سرافرازی و پیروزی مقدر کن و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از ما دریغ مکن. اللهم اجعل لنا من لدنک ولیاً و اجعل لنا من لدنک نصیراً.

جامعه روحانیت مبارز






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 10