خدمت به مردم متدین از بالاترین خدمات است

یکی از مراجع عظام تقلید گفتند: خدمت به نظام مقدس اسلامی و خدمت به مردم متدین از بالاترین خدمات است.

مرجع عالی‌قدر تقلید با بیان اینکه اعمال انسان در پرونده‌اش ثبت و ضبط می‌شود، تصریح کردند: اگر خدمت انسان برای رضای خدا باشد، قطعا ثواب آن‌ها دو چندان خواهد بود.

ایشان افزودند: قرآن کریم بیانگر حقایقی است که یکی از آن ثبت اعمال است. این طور نیست که هر کاری بشر انجام داد، تمام شده است و هیچ بازخواستی نخواهد بود.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که انسان نباید تنها به فکر این دنیا باشد، بلکه باید برای آخرت آن توشه مناسب بردارد، اضافه کردند: قرآن کریم بر ایمانی به نام ایمان مستودع ــ یعنی ایمان نجات دهنده و ایمانی که همیشه همراه و حتی بعد از مرگ هم همراه انسان است ــ تاکید می‌کند.

مرجع عالی‌قدر تقلید گفتند: این نوع از ایمان به معنای این است که انسان سعی می‌کند در دنیا بهترین اعمال را برای آخرت بهتر و راحت‌تر تمرین کند.

معظم له خاطرنشان ساختند: اگر هدف انسان رضایت خدا باشد سعی می‌کند اعمال را انجام دهد که مطابق با شأن خدا و ائمه طاهرین(ع) باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی در پایان با بیان این که در خدمت به نظام و جامعه، نباید انسان تنها به مزد گرفتن توجه و فکر کند، اظهار داشتند: اگر هدف الهی باشد، قطعا ماندگار خواهد شد.

به گزارش ادیان نیوز، حضرت آیت‌الله العظمی «علوی گرگانی» در دیدار جمعی از نیروهای عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشتند: خدمت به نظام مقدس اسلامی و خدمت به مردم متدین از بالاترین خدمات است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 10