حجت‌الاسلام پژمان فر: انقلاب اسلامی ایران معادلات و کدخدایی دنیا را برهم زد/ دشمنی آمریکا با ما توهم نیست

حجت الاسلام پژمانفر

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور مردم انقلابی و حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام پژمانفر در این مراسم با اشاره به شرایط مردم در زمان پیامبر، گفت: وقتی پیامبر(ص) رسالت خود را آغاز کرد مردم بدترین شرایط را از نظر فرهنگی، باورها و آداب و رسوم داشتند اما فرهنگ اسلامی به دلیل غنای خود این مردم را رشد داد.

وی با اشاره به قدرت فرهنگ دینی، اظهار کرد: این قدرت فرهنگ دینی و باورهای الهی بود که اسلام نه تنها در منطقه حجاز بلکه در سراسر دنیا گسترش یافت و این فتح که اسلام انجام داد، فتح فرهنگی بود.

حجت الاسلام پژمانفر گرایش ایرانیان به اسلام را به خاطر قدرت اسلام دانست و تصریح کرد: فتح ایران به دست اعراب فتح فرهنگی بود نه نظامی، و با توجه به این که مردم تشنه معارف الهی بودند، اسلام به ایران آمد.

همه خواسته های منطقی انسان در اسلام دیده شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز برای انقلاب اسلامی فرصتی فراهم شده است که انسان هایی که در مسیر زندگی به بن بست رسیده اند وقتی با فرهنگ غنی اسلام مواجه می شوند همه خواسته های منطقی خود را در آن می‌بینند و به اسلام گرایش می یابند.

وی افزود: وقتی مکاتب شرقی و غربی قادر به پاسخ گویی به مطالبه های انسان نیستند، افراد به دنبال اسلام می‌روند.

نقش انقلاب اسلامی ایران در گسترش اسلام در دنیا

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به تحولات در دنیا و به تعبیر رهبر معظم انقلاب گسترش موج اسلام خواهی در جهان، گفت: امروز گرایش عمیقی به اسلام ناب است و به شدت این گرایش ها توسعه می یابد و این گرایش به اسلام ناب است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش اسلام در دنیا، اظهار کرد: جریان های فکری و شهیدان بسیاری برای فراهم کردن بستر توسعه اسلام تلاش کردند، از جمله در نیجریه که رهبر آن ها شیخ زکزاکی بود.

وی به نقش انقلاب اسلامی ایران در گسترش اسلام در نیجریه اشاره و خاطرنشان کرد: جمعیت شیعیان در نیجریه قبل از انقلاب اسلامی ایران ۵ تا ۶ هزار نفر بود اما بعد از انقلاب ما به فرهنگ اسلام جذب شدند و به ۱۵ میلیون نفر امروز می رسد.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران معادله های دنیا را به هم زده است، گفت: مردم گمشده خود را در اسلام یافته اند و حال دعوا بر سر همین است و برخی می گویند، انقلاب اسلامی چه می کند؟ برای پاسخ این سوال خود باید به تأثیر آن در دنیا توجه کنند.

ایجاد اسلام هراسی به دلیل شدت یافتن گرایش به اسلام

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «که ما در دنیا پیچ تاریخی نداریم» خاطرنشان کرد: ما شرق نداریم و غرب نیز به زانو درآمده است چون مردم از این تعلق خاطرها پشیمان شده اند، بحث اسلام هراسی به همین دلیل است.

وی افزود: جریان داعش و گروه های تکفیری جنایاتی را انجام می دهند و از آن سند تهیه و در دنیا پخش می کنند و این اسلام هراسی ها به این دلیل است که گرایش به اسلام شدت یافته است.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به شیوه های دشمن در برابر انقلاب اظهار کرد: دشمن به روش مستقیم و از طریق کودتا، جنگ و تحریم در برابر اسلام ایستاد و وقتی در جریان جنگ سخت به نتیجه نرسید بحث نفوذ را کلید زدند.

ماهیت فتنه ۸۸ عبور از قانون بود

نماینده مجلس شورای اسلامی فتنه ۸۸ را یکی از بحث های نفوذ عنوان و تصریح کرد: ماهیت فتنه ۸۸ عبور از قانون بود و به بهانه تقلب در انتخابات از قانون عبور کرده و هرج و مرج ایجاد کردند.

وی ادامه داد: مردم به کسانی که از قانون عبور کرده و ایجاد هرج و مرج کرده بودند، نه گفتند و با این حرکت خود اعلام کردند که ما قانون داری و قانون مداری را مسیر می دانیم و این جریان هایی که آشوب ایجاد می کنند را محکوم کرده و جریان ناب را رها نمی کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر مجازات عاملان فتنه ۸۸ را حق مردم دانست و گفت: حق مردم و نیز کسانی که فرزندان آن ها در این جریان به شهادت رسید، بود که این ها به سزای اعمال خود برسند، این ها مفسد فی الارض بودند اما براساس مصلحت رهبر معظم انقلاب در حصر قرار گرفتند.

دشمنی آمریکا با ما توهم نیست/ انقلاب اسلامی ایران معادلات و کدخدایی دنیا را برهم زده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمنی آمریکا با ما توهم نیست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات و کدخدایی دنیا را برهم زده است و این دشمنی آن ها با ما واقعیتی است که به کشور صدمه می زند.

وی با اظهار تعجب از ادعای برخی بر دوستی با آمریکا، خاطرنشان کرد: امروز برخی می گویند که توهم کرده اند که این ها دشمن ما هستند و حال آن که جنگ تحمیلی، کودتا و بلوکه شدن پول های ما توهم است؟ کجا نشان از صداقت وجود داشته است؟

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که ده ها مورد نقض برجام شده است، گفت: در بحث برجام با عطوفت نظام برجام پذیرفته شد اما در حال حاضر ده ها مورد نقض برجام شده است و مورد اخیر آن نیز صدور بیانیه علیه ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید رهبر مظم انقلاب به توجه به بحث نفوذ، بیان داشت: نفوذ وجود داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و امروز نیز دشمن نفوذ شبکه ای را در دستور کار خود قرار داده است که بسیار پیچیده است و از زبان انقلابی ها حرف ضد انقلابی شنیده می شود.

وی نفوذ در مسؤولان را نوعی نفوذ شبکه ای عنوان و اظهار کرد: امروز در مجامع مهم مسؤولان حرف زدن از دشمنی با آمریکا را سخنی کهنه و این‌که نباید زده شود می دانند و نیز گاهی مسؤولان الگوها و مسائلی را مطرح می کنند که مردم دوست و دشمن را تشخیص نمی دهند و این خطر بزرگی است.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که دشمنان به ما رحم نکرده و احترامی برای ما قائل نیستند، گفت: آیا امروز احترام پاسپورت ایرانی بیشتر از ۴ سال قبل است؟ برای هیأتی که به دستور وزیر برای بررسی حادثه منا قرار بود به عربستان سفر کنند، ویزا ندادند همچنین وزیر بهداشت با پاس دیلپمات به این کشور نرفت، حال این حرمت پاسپورت ایرانی است؟

گرفتن پایتخت جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ از مشهد توهین به شهر و کشور است

نماینده مجلس شورای اسلامی گرفتن پایتخت جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ از مشهد را توهین به شهر و کشور دانست و گفت: در سال ۲۰۱۰ مصوب شد که مشهد پایخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ باشد و حال این را از ایران گرفته و به سودان دادند که این توهین به شهر و کشور است و نمایندگان مجلس خواستار پیگیری ان هستند.

وی با بیان این که ما استکبارستیزی را نهادینه کردیم، گفت: دشمنان هیچ گاه با ما دوست نمی شند و دشمنی آن ها با ما ادامه خواهد داشت.

لزوم توجه مسؤولان به شغل، کار و فعالیت اقتصادی

حجت الاسلام پژمانفر با تأکید به توجه به اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در این دو سال بحث های اقتصاد مقاومتی را تعطیل کردیم که توافق هسته ای نتیجه دهد اما هر نتیجه ای که می خواست بدهد، داده بود و حال باید سراغ اقتصاد رفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه مسؤولان به شغل، کار و فعالیت اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز باید سرمایه را در شغل، کار و فعالیت اقتصادی قرار دهیم و مسأله ما توجه به این ها باشد نه این که اروپا چه می خواهد و در کشتار شیعیان نیجریه حرفی نزده اما در فرانسه که خودشان صحنه سازی کرده اند، بیانیه صادر می کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه مردم به رهنمودهای رهبر انقلاب در انتخابات، گفت: امروز بحث انتخابات مطرح است و مردم از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند و همیشه ولایت را الگو بدانند تا منحرف نشوند.



(خبری بعدی) »



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 5 =