مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس:آل سعود حافظ منافع صهیونیزم در منطقه است.

حجت الاسلام شریعتی تبار با بیان این که شیخ نمر مردم را به جنگ مسلحانه و خشونت و زیاده خواهی دعوت نمی کرد بلکه به ظلم و تبعیض معترض بود، گفت: از سلاطین فاسد آل سعود جای تعجب نیست که این شاگرد مکتب اهل بیت(ع) را شکنجه و به شهادت برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام شریعتی تبار، مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شیخ نمر در مهدیه مشهد، شخصیت هایی چون شیخ نمر را حاصل تربیت اسلام ناب دانست و گفت: این عالم مجاهد هم شاگرد مکتب فقهی امام صادق(ع) بود و هم وارث شجاعت و عزت فرهنگ حسینی.

وی با بیان این که فقه امام صادق(ع) اجازه سکوت در برابر ظالم را نمی دهد و تنها به عبادت توجه ندارد بلکه درس نماز واقعی را ضدیت با استکبار می داند، افزود: شیخ نمر در دفاع از حق وعدل و مبازه با ظلم وتبعیض هیچ هراسی به خود راه نداده و با شجاعت وصلابت به وظیفه امر به معروف ونهی از منکر خود عمل کرد.

حجت الاسلام شریعتی تبار اظهار کرد: از سلاطین فاسد و شاهزاده های شهوت پرست آل سعود جای تعجب نیست که این شاگرد مکتب اهل بیت(ع) را شکنجه و به شهادت برسانند چرا که آنان به لحاظ فکری و فرهنگی، ادامه همان شجره خبیثه بنی امیه هستند.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: وهابیان آل سعود به لحاظ سیاسی نیز حافظ منافع صهیونیست ها بوده و به نیابت از صهیونیزم بین الملل برای فشار بر ایران، در منطقه ایجاد جنگ یا از گروه های تکفیری حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مجامع دروغین حقوق بشر و مدعی دموکراسی نیز جای تعجب نیست که کشوری همچون عربستان را که الفبای حقوق بشر در کشورش رعایت نمی شود به عنوان رییس کمیسیون حقوق بشر انتخاب کند.

حجت الاسلام شریعتی تبار گفت: به فرموده پیامبر اکرم(ص) در جنگ احزاب، امروز جبهه استکبار جهانی با تمام توان شیطانی خود (اعم از شرک، نفاق و کفر) در مقابل اسلام و نظام اسلامی به رهبری ملت قهرمان ایران قرار گرفته است واین مصاف از همان صدر اسلام تاکنون ودر آینده نیز همواره ادامه دارد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس با اشاره به استمرار توطئه های دشمن، بر هشیاری مسلمانان نسبت به آن ها تأکید و تصریح کرد: اگر چراغ سبز امریکا نبود شاهد جنایاتی چون فتنه۸۸، فاجعه منا، کشتار شیعیان نیجریه و شهادت شیخ نمر نبودیم.

وی اضافه کرد: شیخ نمر مردم را به جنگ مسلحانه و خشونت و زیاده خواهی دعوت نمی کرد بلکه رسما و علنا از ظلم و بی عدالتی انتقاد و میثم وار و ابوذرگونه امر به معروف ونهی از منکر می کرد.

حجت الاسلام شریعتی تبار با طرح این پرسش که چرا چنین عالم ناصح و خیراندیشی که با زبان واندیشه اش حقایق را بیان می کند باید چنین مظلومانه به شهادت برسد؟، افزود: منطق شیخ نمر و خانواده و بازماندگان وی همان منطق حضرت زینب(س) است که پس از آن همه رنج و مصیبت در مقابل طاغوت زمان فرمود جز زیبایی چیزی ندیدم؛ قتل ما عادت شما و شهادت، فرهنگ ما است.

در جنگ نابرابر اسلام و استکبار، پیروزی نهایی از آن جبهه حق است
مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس با بیان این که بر اساس آموزه های قرآن و تجربه های تاریخی، در این جنگ نابرابر، پیروزی نهایی از آن جبهه حق است، افزود: قرآن کریم مؤمنان را به پیروزی حق بر باطل و نابودی مستکبران نوید داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه انقلاب ما را تاکنون در برابر فتنه انگیزی های دشمن مصون داشته، سه مؤلفه بصیرت، صبر و استقامت بوده است و در ادامه نیز اگر می خواهیم پرچمدار اسلام ناب باشیم باید این مؤلفه ها را حفظ کنیم.

حجت الاسلام شریعتی تبار ادامه داد: حضور با صلابت، مقتدرانه و بصیرت مندانه ملت ایران در انتخابات پیش رو می تواند امید مستکبران را در دستیابی به اهداف خود ناامید کند






اخبار مرتبط

  • ایمان با دروغ جمع نمی‌شود
  • شایسته سالاری ملاک اصلی در نصب مدیران کشور باشد
  • ارائه کتاب های متناسب با نیاز جامعه راهکاری برای تقویت کتابخوانی است
  • عضو اتاق تبلیغ خراسان : احیای امر به معروف راه و رسم انبیا برای به سعادت رساندن جامعه است
  • شاخصه مهم امام خمینی توکل به خداوند متعال بود
  • زیارت، حقیقت و بستر مناسبی برای تمدن سازی اسلامی است
  • بصیرت ملی و فعالیت جهادی نهادهای نظارتی تنها راه مقابله با جریان نفوذی است
  • ولایت فقیه، عامل مشروعیت نظام است/ هدف دشمن آسیب زدن به رهبری است
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + = 8