رییس مرکز فقهی تبلیغی جوادالائمه: خون شیخ نمر گریبان آل سعود را می گیرد/ صبوری علوی و جهاد حسینی روشنگر مسیر هدایت است

حجت الاسلام تقوی جنایت عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر را مقدمه برچیده شدن سلطه ظلم و ستم آل سعود دانست که به زودی گریبانشان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام علی اصغر تقوی، رییس مرکز فقهی تبلیغی جوادالائمه و عضو نخبگان اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پیرامون جنایت عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر، روحانی مبارز و شیعی، ضمن محکومیت این عمل شوم، این ضایعه را به جهان اسلام به ویژه شیعیان تسلیت گفت.

 

صبوری علوی و جهاد حسینی روشنگر مسیر هدایت است

رییس مرکز فقهی تبلیغی جوادالائمه با قرائت آیه «لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» و «وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَکِن لاَّ تَشْعُرُونَ»، بیان داشت: خدایا تو شاهدی که رسولان و مبلغان دینت برای استقرار و استحکام و استمرار وحدانیتت هیچ گاه و در هیچ شرایط زمانی و مکانی، لحظه ای درنگ نکرده اند و از اهدا مال و جان خود دریغ نورزیده اند.

 

وی افزود: زمزمه «وَإِذْ ابتلی إِبراهیمَ ربّه بِکَلمات فأتمهنّ قالَ إِنّی جاعِلُکَ لِلنّاسِ إِماماً قالَ وَمِنْ ذُرّیتی قالَ لا یَنال عَهدی الظّالمین» را از یاد نبرده و نخواهیم برد. آموزه مولای موحدان و امیر بیان حضرت علی(ع) که فرمودند «صبرت و فی العین قذی و فی الحلق شجی» ستون صبر و استقامت ما است و آموزه بزرگ پرچمدار انقلاب کربلا و ایثارگر عرصه صبر و مقاومت و اسوه جهاد و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را فرا راه خود داریم که فرمود «وان کان دین جدی لم یستقم الا بقتلی فیاسیوف خذینی و ان الدعی یابن الدعی قد رکض بین الثنتین بین الصله و ذله هیهات من الذله».

 

استاد حوزه و دانشگاه خراسان بیان داشت: اباعبدالله به اهالی مکه فرمودند «لاعشرا و لابترا بل خرجت لطلب الاصلاح فی امت جدی رسول الله(ص) » و نیز در جای دگر فریاد برآورد که الهی «رضاً برضاک و تسلیماً لامرک لا معبود سواک» تمام این بیانات و فرمایشات، هادی راه و روشنگر زندگی ما می باشد که باید در برابر دشمنان و مشکلات و سختی های ناشی از مقاومت و ایستادگی بر کلام حق مورد استفاده قرار گیرد. صبوری علوی در کنار جهاد و مقاومت حسینی روشنگر مسیر هدایت است.

 

وی افزود: خدایا تو شاهد باش که بار دیگر خوارج به صحنه آمده اند و قرآن ها بر سرنیزه های سفاکان معاویه صفت است و علی مظلوم و تنها بانگ «ان الله مع الصابرین، ان الله مع المحسنین و ان الله مع الصالحین و ان الله مع الشهدا و الصدیقین» سر داده است.

 

وی ادامه داد: خوارجیان، نهروانیان، پیروان معاویه و یزید ملعون بدانند که خون شهیدان رهرو راه حسین(ع) گلوگیرشان خواهد شد و به زودی تاوان ظلم و جنایت خود را خواهند داد که این بشارتی بر حسینیان خواهد بود.

 

حجت الاسلام تقوی بیان داشت: آنچه امروز مزدوران رژیم آل سعود و حکام و سرمستان مشروب نفتی و قلاده پوشان اسرائیل و صهیونیست جهانی بر ملت مظلوم عربستان و سایر بلاد اسلامی چه شیعه و چه سنی روا می دارند بدانند به فرموده رهبر معظم انقلاب به زودی دست انتقام حق گریبان آنها را خواهد گرفت. چرا که شهادت مظلومانه آیت الله نمر، همچون تیر خلاصی بر پیکره ظلم ستم خواهد بود و این فواره جنایت و خشونت چون بلند شود سرنگون شود.

 

وی گفت: این پیام حق خواهان، حق گرایان و عدالت محوران جهان چه شیعه و چه سنی به حکام آل سعود به ویژه شاه تازه به دوران رسیده آنان است که از ما بگریزید که ما مرد نبردیم.

 

صبوری امت اسلامی ریشه در آموزه های فقهی دارد

عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان بیان داشت: صبوری امت اسلامی ریشه در آموزه های دینی و فقهی دارد که در جهت حفظ خون مسلمانان است و با داشتن قدرت و اقتدار، استخوان در گلو و خار در چشم صبورانه تحمل رنج و مصیبت می کند.

 

وی افزود: نگذارید که ذوالفقار حیدری از نیام درآید که قطعا فراریان بدر و عاجزانه های احد شمایید و آن زمان پرچم سفید به دستانِ نهروان و حنین و صفین شما خواهید بود






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 6