اجازه اهانت به برادران و علمای شیعه را به هیچ اهل سنتی نمی‌دهیم/ ملت ایران با مدیریت رهبری به حقوق خود رسید

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان
امام جمعه اهل سنت زاهدان با تأکید بر مقابله با تندرو‌های مذهبی، گفت: ما در میان مردم اهل سنت خود اجازه نمی‌دهیم که فردی به برادران و به ویژه علمای شیعه اهانت کند و تلاش خود را برای مبارزه با تندروی‌ها انجام می‌دهیم.

 خبرگزاری رسا، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، در همایش «سیرت نبوی و وحدت» که امشب با حضور وزیر کشور در مسجد مکی زاهدان برگزار شد، گفت: سال‌ها است که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی درصدد اختلاف‌افکنی هستند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان عنوان کرد: آنان منافع خود را در تفرقه و جدایی اقوام و مذاهب و به جان هم انداختن ملت‌ها در کشورهای اسلامی می‌بینند زیرا از این طریق است که می‌توانند در کشورها رسوخ کنند و به اهداف پلید خود برسند.

وی با تأکید بر وحدت پایدار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که دشمنان ما در ایران به هدف خود نرسیده‌اند امنیتی که امروز شاهد آن هستیم، از هر زمانی بیشتر است بخش عمده‌ای از این امنیت به مردم برمی‌گردد که با هوشیاری خود اجازه هیچ حرکتی را به دشمن نداده و نخواهند داد و با وحدت و تعاملی که با هم دارند از باورهای خود دفاع می‌کنند.

مولوی عبدالحمید با تأکید بر مقابله با تندرو‌های مذهبی بیان کرد: ما در میان مردم اهل سنت خود اجازه نمی‌دهیم که فردی به برادران و یا علمای شیعه اهانت کند و تلاش خود را برای مبارزه با تندروی‌ها انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای افزود: اسرائیل غاصب سعی دارد تمام کشورها را به جان هم بیندازد اما ملت ایران با مدیریت رهبری به حقوق خود رسیدند و این موفقیتی بزرگ است.

امام جمعه اهل سنت زاهدان خاطرنشان کرد: مذاکره و گفت وگو باید بر فضای جهان حاکم شود و حل مسائل از این طریق صورت بپذیرد نه اینکه همه برای حل مشکلات به جنگ روی بیاورند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 3 =