دولت اجازه ندهد برجام به محملی برای نفوذ غرب تبدیل شود

حجت الاسلام پژمانفر
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نباید اجازه داد برجام به محملی برای نفوذ غربی ها تبدیل شود، گفت: بعد از اجرای برجام مردم از دولت انتظار یک پاسخ عملی در برابر وعده‌های بیش از دو سال و نیم دارند.

خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اجرای برجام و خطر دو قطبی سازی آن در جامعه از سوی برخی جریان‌ها، گفت: وقتی در جامعه ما کسی همه تلاش خود را منحصر به این کند که نتیجه مذاکرات حاصل تلاش دوسال گذشته باشد، به طور حتم نتوانسته رضایت‌مندی مردم را در بخش‌های مختلف تأمین کند.

وی با بیان این‌که برخی تلاش می‌کنند در جامعه این فکر را القا کنند که این مسأله فقط از سوی آنها به نتیجه رسیده است، ابراز داشت: در این مسأله طبیعی است که افراد مخالف حذف شوند و به نوعی مجبور به کناره‌گیری شوند.

حجت‌الاسلام پژمان فر با تأکید بر این‌که برخی جریان‌ها از مسأله برجام سوء استفاده خواهند کرد، اظهار داشت: آنها می‌دانند که در این دو سال هیچ نوع خدمت و کار مفیدی در جامعه صورت نگرفته و دولت فقط منعطف به مسأله مذاکرات بوده و با پایان این مسأله به طور حتم آن را مصادره خواهد کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: این جریان‌ها همه تلاش خود را خواهند کرد تا فضایی دوقطبی در جامعه ایجاد کنند به دلیل این‌که در این فضا راحت می‌توانند به اهداف سیاسی خود برسند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: بعد از اجرای برجام مردم از دولت انتظار یک پاسخ عملی در برابر وعده‌های بیش از دو سال و نیم دارند و می‌خواهند بدانند واقعا کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و ملت چه مسأله‌ای بوده و چه اقدام مفیدی انجام شده تا سبد مایحتاج مردم تأمین شود.

وی با اشاره به این‌که اجرای برجام نباید محملی برای نفوذ غربی‌ها در کشور شود، اظهار داشت: به طور یقین این توافق چیزی از خواسته‌های مردم در قبال هزینه‌هایی که شد را تأمین نکرده و امروز دشمنی با مستکبران مانند سابق وجود دارد و شیطنت‌های آنها نیز وجود خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مردم نباید دشمنی آمریکایی‌ها و غربی‌ها با جمهوری اسلامی و انقلاب را فراموش کنند و باید بدانند این مذاکرات و برجام یک نوع استراتژی برای هجمه گسترده به انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است و به طور حتم عهد شکنی‌هایی را در این مسیر خواهند داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 9