راه اندازی شبکه تلویزیونی جهانی برای مقابله با جریان های تکفیری

دیدار مهمانان خارجی کنگره خطر جریان های تکفیری با حضرت آیت الله مکارم شیرازی
حضرت آیت الله مکارم شیرازی از راه اندازی شبکه تلویزیونی جهانی برای نشان دادن چهره کریه تکفیری ها خبرداد و عنوان کرد: ما قصد داریم ان شاءالله یک شبکه تلویزیون جهانی تشکیل دهیم که همه دولت های اسلامی در آن شریک باشند.

خبرگزاری رسا، میهمانان خارجی کنگره بین المللی «خطر جریان های تکفیری در دنیای امروز»، پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضور در کنگره نشانگر احساس مسؤولیت بود

حضرت آیت الله مکارم در ابتدای این دیدار با تقدیر از حضور این افراد برای شرکت در کنگره خطر جریان های تکفیری، اظهار داشت: این خیلی خوب است که شما احساس مسؤلیت کردید و نشان می دهد که شما بیدار هستید و همین احساس مسؤلیت شما را به جمع ما آورد و من امیدوارم بحث های این همایش های بزرگ دنبال شود و به نتیجه و ثمره ای روشن برسد.

وی در ادامه از راه اندازی شبکه تلویزیونی جهانی برای نشان دادن چهره کریه تکفیری ها خبر داد و عنوان کرد: ما قصد داریم ان شاءالله یک شبکه تلویزیون جهانی تشکیل دهیم که همه دولت های اسلامی در آن شریک باشند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: هدف تأسیس این شبکه روشن کردن خطر جبهه تکفیری ها است و قصد ما این است این شبکه به یک ملت خاص نباشد بلکه به همه مسلمین تعلق داشته باشد و ما هم به سهم خودم در راه اندازی آن شریک باشیم.

ضروت کمک کشورهای اسلامی برای را ه اندازی شبکه جهانی

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ضروت کمک کشورهای اسلامی برای راه اندازی این شبکه افزود: تأسیس این شبکه جهانی احتیاج به طرح مقدماتی دارد که ما آن را آماده کرده و برای شما ارسال می کنیم و از نظرات شما نیز استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: من پیشنهاد می کنم شما در کشورهای خودتان را جلساتی در این باره برقرار کرده و موضع تکفیری ها را مشخص کنید و ما هم حاضریم اگر لازم شد برخی از افراد را برای همفکری به کشورهای شما بفرستیم.

در ادامه این مراسم حضرت آیت الله مکارم پس از صحبت های دو نفر از کشور عراق و پاکستان در جهت مقابله با جبهه تکفیر، ابراز داشت: از سخنان شما مشخص شد که کارهای خوبی در عراق و پاکستان برای مقابله با این گروه های ضد دین شکل گرفته است و باید این برنامه را ادامه دهید.

گفتنی است در این مراسم افراد دیگری نیز مسائلی را در ارتباط با موضوع مقاومت و مقابله با تکفیر به زبان عربی بیان کردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 14