برخی کاندیداها با تبلیغ و خرج سرمایه می‌خواهند کسب آرا کنند

حجت الاسلام ماندگاری
مسئول مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه برخی به عرصه انتخابات وارد شده‌اند و می‌خواهند با تبلیغ و خرج سرمایه کسب آرا کنند، از مردم خواست که با دید باز و با آگاهی کامل، افرادی را انتخاب کنند که هدفشان پیروزی در انتخابات به هر قیمتی نباشد.

خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری شامگاه یکشنبه در مراسم سخنرانی مذهبی که در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد به‌ بررسی قرآنی سیره ائمه اطهار(ع) پرداخت و گفت: خداوند در طول تاریخ حضرت آدم، ابراهیم و نوح(ع) و یا حتی حضرت مریم(س) را انتخاب کرد چنانچه که به صراحت در قرآن به بیان این حقیت پرداخته شده است.

مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت با اشاره به متن آیه ۶۹ سوره نساء که می فرماید«وَ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَ الرَّسُولَ فَأُولئِکَ مَعَ الَّذینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَ الصِّدِّیقینَ وَ الشُّهَداءِ وَ الصَّالِحینَ وَ حَسُنَ أُولئِکَ رَفیقاً»، اظهار کرد: خداوند متعال بر اساس این آیه شریفه پنج گروه را انتخاب کرده است که حتماً باید این آیه بین مردم تبیین شود چرا که خیلی از معماهای عصر حاضر را می‌تواند حل و فصل کند.

مسؤول مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به آیه ۶۹ به تبیین گروههای معرفی شده در آیه پرداخت و گفت: خداوند بر اساس این آیه نبیین، صدیقین، شهدا، صالحین و آنان که از خدا و رسول خدا اطاعت کنند را از امت برگزیده خداوند در زمین می‌داند.

استاد حوزه علمیه قم پنجمین گروه را نشان از آزادی بی بدیل عالم خلقت عنوان کرد و گفت: خداوند متعال در این آیه با بیان این قسم از منتخبین خود در اولین گام به ما ملاک انتخاب را می‌آموزد.

وی ادامه داد: بر این اساس مردم و مسلمانان می‌توانند در انتخاب های خود به گونه عمل کنند که خداوند متعال از او راضی و تمام عوامل نفوذ را از سوی شیاطین ببندد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری انتخابات پیش رو را برای هر مسلمانی مهم توصیف کرد و گفت: در اولین گام باید کاندیدهای محترم بدانند که جزو کسانی باشند که خداوند آنها را انتخاب کرده است و بعد از آن اگر با حاکمیت خدا بر قلوب انسان‌ها از سوی مردم به مسیر خدمت راه یافتید بدانید که انتخاب مردم پایدار خواهد بود.

مسول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) را اول خدا انتخاب کرد، اظهار کرد: امام با انتخاب خدا بر قلب جهانیان حاکم شد و با قیام خود تمام خصم را ناچار به عقب نشینی کرد تا این نظام مقدس شکل گرفت.

مسئول مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه خداوند شهدا را از بین ملت شریف ایران گلچین کرد، اظهار کرد: امروز باید ترس از خدا به مردم آموزش داده شود باید از تحریم خدا ترسید نه از غیر خدا.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی به عرصه انتخابات وارد شده‌اند و می‌خواهند با تبلیغ و خرج سرمایه کسب آراء کنند، گفت: در آیه آخر سوره مریم خداوند چنین می فرماید«إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا»؛ خداوند در این آیه در یک کلام مختصر می‌فرماید که ای مؤمنان اگر می‌خواهید در انتخابات پیروز باشید نیازی به خرج منابع عظیم مالی نیست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 6